اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 975
  • بازدید دیروز : 528
  • بازدید کل : 2870134

پاورپوینت آموزشی تصویری و دانلود برنامه افزایش عضو و افزایش بازدید تلگرام


پاورپوینت آموزشی  تصویری و دانلود برنامه افزایش عضو و افزایش بازدید تلگرام

تعداد اسلایدها : 23

نوع فایل :powerpoint

نوع برنامه:اندروید

غیر از پاورپوینت آموزشی تصویری ، برنامه "افزایش عضو کانال و افزایش بازدید کانال " نیز در پوشه app موجود هست.

عضو گیری رایگان

بازدیدگیری رایگان

کسب درآمد از طریق افزایش عضو کانال های دیگر

کسب درآمد از طریق افزایش بازدید پست های کانال های دیگر

افزایش ممبر‌های یک کانال و به دنبال آن، افزایش بازدید از مطالب، همیشه دغدغه اصلی ادمین‌های کانال‌های تلگرام بوده است. برای بیشتر دیده شدن، نیاز دارید که هزینه‌های زیادی را صرف کنید و در کانال‌هایی با تعداد ممبر بالا، تبلیغات انجام دهید که علاوه بر پولی که خرج می‌کنید، ممکن است نتیجه مطلوب و مورد نظرتان را بدست نیاورید.

نرم افزار عضو در عضو تلگرام، می‌تواند به شما کمک کند تا به راحتی و تنها با عضو شدن در کانال‌های دیگران، کاربران واقعی را به کانال خود اضافه کنید. گروه اندرومدا که تجربه خوبی در ارایه برنامه‌های افزایش فالوور و لایک در اینستاگرام دارد، این بار سعی کرده دست بر روی دیگر برنامه پرطرفدار در میان ایرانی‌ها یعنی پیام‌رسان تلگرام بگذارد و با ارایه برنامه عضو در عضو، نظر کاربران را جلب نماید.

با نصب این اپلیکیشن، خواهید توانست بدون هزینه اضافه، تعداد کاربران کانال خود را در تلگرام افزایش دهید. شاید سادگی و عدم پیچیدگی فضای کاربری نرم افزار، یکی از نکاتی باشد که کار با این برنامه را راحت‌تر می‌سازد.

 

 


مبلغ قابل پرداخت 4,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 2820

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما