اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2304
  • بازدید دیروز : 1582
  • بازدید کل : 2898194

کسب درآمد اینترنتی قانونی 250000 تومان در خانه در کمتر از 30 دقیقه


کسب درآمد اینترنتی قانونی 250000 تومان در خانه در کمتر از 30 دقیقه

تعداد فایل : 70 فایل

 نوع فایل : PDF

 

سلام

دوست عزیزی که الان داری نوشته های منو میخونی ، شاید اولین بارت هست که میخوای به طور کاملا جدی درباره کسب و کار اینترنتی بدونی و تصمیم بگیری که تو هم شروع به کار کنی و در کنار تمام کارهای دیگه ای که داری از این راه هم درامد خودت رو داشته باشی ، هر تغییر و تحولی به خودی خود دارای استرس و نگرانی هایی هست همین استرس ها هستند که آدرنالین رو تو خونت ترشح میکنن که پا پیش بزاری ،ذاتا هر کار و عمل جدیدی با خودش استرس ها و ترس هایی رو همراه داره که جذابیت کار جدید رو بیشتر میکنه،ترس از امنیت شغلی،ترس از هزینه های مالی و فکری همگی از این قبیل ترس ها هستند که در طول زمان همیشه با انها روبرو بوده ایم و به خوبی پشت سر گذاشته ایم.

شاید به کمی عقبت زندگی خودم برگردیم من هم با همین ترس ها و استرس ها دست و پنجه نرم کرده ام و در حال حاضر انتخاب با خود من هست که از بین راه هایی که پیش رو دارم انتخاب های درستی داشته باشم.

گاهی در سفرهایی که به نقاط مختلف برای تفریح یا عکاسی دارم با آدم های پر تلاشی مواجه میشم که برای فروش کالای خود و اندک درآمد از آن روزها و ساعت ها تو سرما و گرما در گوشه ای می ایستند و اقدام به فروش می کنند یا افرادی که کمی وضعیت مالی بهتری دارند مغازه ای اجاره می کنند و همین کار رو به صورت مغازه ای با مشتریان محلی یا گاها غیر بومی بفروش می رسونن.جای تقدیر داره اما با پیشرفت تکنولوژی باید پیش رفت ! شاید کمی کلیشه ای باشه اما یه واقعیته.

شمایی که این مطلب رو میخونی و به دنبال کسب و کار اینترنتی هستی، به خوبی با دردسرهای فروش سنتی آگاه هستی از اینرو در راه نو قدم گذاشتی که با کمترین هزینه و کمترین دردسر بیشترین درآمد رو کسب کنی

براتون مثال هایی از کسب و کار اینترنتی میزنم که مفهوم کار دستتون بیاد

برای مثال یک جوان دانشجو که خود همواره خرج کن هست چه طوری میتونه کسب درآمد کنه؟؟

** اکثریت مردم کشور ما دو یا چند زبانه هستند و از قومیت های مختلفی در ایران زندگی می کنند،ترک،کرد،بلوچ،ترکمن،عرب و...سایت های مختلفی هستند که کار ترجمه متن توسط مراجعه کنندگانشون انجام می دهند اینطور که شما مثلا عربی بلد هستید عضو سایت می شید و مشخصات خودتون رو وارد می کنید .مدیران سایت متن یا مقاله مورد نظر شما که به زبان عربی هست رو در اختیار شما قرار می دهند و در زمان مشخصی ترجمه مقاله را از شما پس می گیرند و به ازای هر صفحه ترجمه مثلا 3000 تومن به شما میدن.

** اکثر ماها که استاد چت کردن با موبایل یا کامپیوتر هستیم!!! و به خوبی با صفحه کلید وسیله امون آشنایی داریم مساعدیم برای انجام کارهای تایپی به طوری که سایت های مشخصی هستند که متن دستی یا عکس از کتاب در اختیار شما قرار می دهند و از شما می خواهند که کار تایپ آنها را انجام دهید و در زمان مشخصی از شما تحویل می گیرند و دستمزد شما را پرداخت می کنند.

** اگر پاورپوینت بلد هستید و می توانید اسلایدهای آموزشی و ارائه درست کنید، یا اگر آشنایی مختصری با فتوشاپ دارید

سایت هایی هستند که به ترتیب بالا می توانید در آنها عضو شده و کار کنید و روزانه چند صد هزار تومن به جیب بزنید.

"دستمزدها به شماره حسابی که داده اید واریز می شود"

 جای هیچ نگرانی نیست . برای تمامی مشاغل و دانسته های شما می توان از طریق اینترنت به کسب و کار پرداخت.

 

شمایی که تولید کننده پوشاک هستی،تولید کننده کفش،نجار،جوشکار،مکانیک،تعمیرکار لوازم الکترونیک،خانه دار،آشپز،معلم،و... هستی می تونی تجربیات و دانسته های خودت رو به صورت مقاله "با نصف روز وقت گذاشتن" درست کنی و در سایت های مختلف برای فروش اونها اقدام کنی.

** مثلا شخصی تجربه تعمیرلامپ های کم مصرف رو داره ، با تهیه مقاله 10 صفحه از شیوه کار مدت دو سال هست که مقاله اش جزوه پر فروش ترین های اینترنت هست و افراد مختلف از سراسر کشور از کنجکاو و خانه دار و تعمیر کار و علاقمند به کسب درآمد با دانلود اون مقاله پول رو برای شخص تهیه کننده پرداخت می کنند.

** یا اگر تعمیرات موبایل انجام می دهید می تونید فایل های آموزشی برای تعمیرات مدل های مختلف گوشی ایجاد کنید یا فایل های بوت رام انواع گوشی رو برای فروش در سایت های مختلف برای فروش بگذارید.

** یا اگر مکانیک هستید تجربه تعمیرات مختلف خود رو به صورت مقاله درآورید و برای فروش در سایت ها بگذارید.

تا در صورت مراجعه دانشجویان مکانیک یا مکانیک های هم صنف شما که به همان مشکل خورده اند با تهیه مقاله شما ماشین پولسازی شما رو به راه بیاندازند.

 

هزاران مثال مختلف برای شغل ها و افراد مختلف میشه زد ولی برای طولانی نشدن این مطلب به مثال های بالا اکتفا می کنم

مزایای کسب و کار اینترنتی :

1- صرفه جویی در زمان

2- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد

3- حضور در محیط راحت خانه به دور از بروکراسی اداری

4- عدم تحمل همکاران ناخواسته که در ادارات پیش می آید

5- تحت فشار نبودن از سوی مدیران مختلف 

6- دریافت دستمزد چند برابر شغل های اداری 

7- پیشرفت کاری و انتخاب یک یا چند شغل مختلف اینترنتی

8- عدم وجود سقف درآمد محدود و ناچیز

9- عدم نیاز به اجاره مغازه یا دفتر یا کسب مجوز های مختلف 

10- امکان ارسال پستی محصولات از طریق پست

11- وجود چندین ملیون مشتری بالقوه از سراسر کشور

12- محدود نبودن فروش به روز به طوری که 24 ساعته ادامه دارد 

13- عدم تاثیر تعطیلات مناسبتی و ایام مختلف بر کسب و کار

و... 

به هرحال این به خود شما بستگی دارد که در ازای پرداخت مبلغ واقعا ناچیزی با 70 سایت مختلف کسب و کار آشنا بشید و با مشاهده آموزش تصویری نحوه عضویت در هر سایت که به صورت جداگانه قرار داده ایم پا در این مسیر پولساز بگذارید یا نه؟!

نوشته : مهندس حمیدی - کارشناس فناوری اطلاعات IT

 

 


مبلغ قابل پرداخت 9,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما