اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2108
  • بازدید دیروز : 1582
  • بازدید کل : 2897998

دانلود کتاب صوتی قطار سرعت به سوی ثروت " قطار کارآفرینی" از دارن هاردی


دانلود کتاب صوتی قطار سرعت به سوی ثروت " قطار کارآفرینی" از دارن هاردی

نوع فایل : MP3

زمان : 3 ساعت

اثر : دارن هاردی

معرفی :

«قطار سرعت به سوی ثروت» نوشته دارن هاردی(-۱۹۷۱)، نویسنده کتاب اثر مرکب و سخنران محبوب و موفق آمریکایی است که هم ناشر و دبیرتحریریه مجله موفقیت در آمریکاست و با صدها فرد و کارآفرین موفق آمریکایی گفتگو کرده و هم با راه اندازی شبکه های تلویزیونی در زمینه موفقیت و اثرگذاری فراوان در این حوزه و راه اندازی شرکتها و مجموعه های مختلف و مشاوره به مجموعه های متعدد توانسته به عنوان یکی از کارآفرینان مطرح و موفق در سطح دنیا به شمار رود.

 

روش های اثر گذار برای کارآفرینی :

اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید که برای خودتان کار کنید.

از این ترس دارید که برای خودتان کار کنید.

برای راه‌ اندازی کسب‌و‌کاری را که می‌خواهید پول کافی ندارید.

در میان انتخاب چند کار تردید دارید و نمی‌دانید علاقه و استعدادتان بیشتر در چه کاری است.

از جستجوی کار خسته شده‌اید.

می‌خواهید از کارتان لذت تمام را ببرید ولی نمی‌توانید.

موفقیت و کارآفرینی:

دورانی که با شنیدن کلمه‌ی “کارآفرین“، معمولاً در ذهنمان شخصی با موهای سفید یا جوگندمی مجسّم می‌شد گذشته است. همان شخص کارآفرینی که در آغاز با ذرّه‌ذرّه پس انداز کردن و یا با استفاده از پشتوانه‌ی دیگران، بلاخره شرکت یا کارخانه‌ای راه می‌انداخت. این شیوه ی کارآفرینی، متعلق به قرن بیستم یعنی عصر صنعت بود، اکنون در قرن بیست‌و‌یکم و در عصر ارتباطات و جهش تکنولوژیک هستیم. شکاف و فرصتی که از دوران گذار از عصر صنعت به عصر ارتباطات و تکنولوژی به وجود آمده، مفهوم کارآفرین و کارآفرینی را کاملاً عوض کرده است و شرایط جدید به ما این امکان را می‌دهد که با فراگرفتن نکاتی خاص، یک کارآفرین شویم، حتی با دست خالی!


سخنرانِ این کتاب صوتی فارسی، “دارن هاردی”، که بیش از ۱۰ میلیون مخاطب در سراسر دنیا دارد، ثابت می‌کند که در زمانه‌ی ما، کارآفرین، انسان متفاوتی است که نسبت به یک موضوع یا مورد، وسواس و علاقه‌ی خاص و شدیدی دارد و در آن زمینه، به تلاش‌هایی خاص و هوشمندانه دست می‌زند. او با ده‌ها مثال نشان می‌دهد که همین الان، فارغ از این‌که در کجای جهان هستید، بهترین زمان در تاریخ بشر، برای راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار برای شماست، امّا لازم است که عجله کنید!

 در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

شما دیوانه هستید! درست است. دیوانه. من هم دیوانه هستم. فکر نکنید توهین کردم، این نوعی تعریف است. همه کسانی هم که روی جلد نشریه موفقیت دیده‌اید، دیوانه‌اند. در واقع دیوانه‌اند و به احتمال زیاد به همان دلیل عکس آن‌ها روی جلد نشریه موفقیت چاپ شده است. اجازه دهید کلمه‌ دیوانه را تعریف کنیم.

دیوانه به کسی می‌گویند که به‌طور غیرعادی به موضوع خاصی خوشبین و علاقه‌مند است. اگر این تعریف مناسبی برای کارآفرین نیست، پس چه تعریفی مناسب آن است؟ بدون شک باید به‌طور «غیرعادی خوشبین» و به‌شدت مشتاق سوار شدن به قطار ثروت‌ساز باشید. اغلب افراد جرأت ندارند وارد این قطار وحشتناک شوند؛ اما شما شجاعتش را دارید و دقیقاً به‌همین دلیل است که شما را دیوانه می‌نامند.

نه تنها از نظر شجاعت همتا ندارید، بلکه تمایل شما برای سوار شدن به صندلی اول غیرعادی است، فقط ده درصد از مردم، کارآفرین هستند. این یعنی نود درصد بقیه افرادی عادی هستند. اکنون عادی و معمولی بودن را تعریف می‌کنم.

معمولی؛ به‌نوعی عمومی یا استاندارد است و افراد عادی جامعه؛ یعنی نود درصد این اجتماع بزرگ دوست ندارند ببینند فردی عجیب و دیوانه از خط خارج شده است. این ناهماهنگی و عدم‌انطباق آن‌ها را تهدید می‌کند. انتخاب‌ها و هویت آن‌ها را به چالش می‌کشد. آن‌ها ترجیح می‌دهند به‌جای بیرون آمدن از وضعیت کنونی خود، انتخاب‌های شما را مسخره و به شما حمله کنند به این امید که شما را به داخل گروه خود بکشند و با این کار احساس بهتری به خود پیدا کنند.

** لینک دانلود فایل فورا پس از پرداخت ظاهر خواهد شد**

 


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما