اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 588
  • بازدید دیروز : 2305
  • بازدید کل : 2898783

دانلود پاورپوینت الگوریتم بهینه سازی فاخته


دانلود پاورپوینت الگوریتم بهینه سازی فاخته

تعداد اسلاید:43

الگوریتم بهینه سازی فاخته یا Cuckoo Optimization Algorithm یکی از جدیدترین و قویترین روش‌های بهینه‌سازی تکاملی می‌باشد که تا کنون معرفی شده‌اند. بعد از معرفی شدن روش‌های بهینه‌سازی تکاملی اولیه مثل الگوریتم ژنتیک (GA) و الگوریتم تبرید تدریجی (SA)، تحقیقات زیادی روی روش‌های تکاملی بهینه‌سازی که از الهام از طبیعت گرفته شده بودند انجام گرفت. از دیگر الگوریتم‌های معرفی شده می‌توان به الگوریتم ازدحام ذرات (PSO)، کلونی مورچگان (ACO)، الگوریتم زنبور عسل (ABC) و الگوریتم ماهی‌های مصنوعی اشاره کرد. کاربردهای بیشماری از این روش‌ها را برای حل مسایل مختلف بهینه‌سازی پیچیده در مقالات می‌توان پیدا کرد.


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 2454

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما