اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1397
  • بازدید دیروز : 528
  • بازدید کل : 2870556

دانلود کتاب تاریخ اجتماعی تهران در قرن سیزدهم اثر جعفر شهری"دوجلد"


دانلود کتاب تاریخ اجتماعی تهران در قرن سیزدهم اثر جعفر شهری"دوجلد"

نوع فایل : PDF

تعداد نسخه : جلد یک و جلد دو

تعداد مجموع صفحات : 713 صفحه

معرفی :

این کتاب تاریخ اجتماعی تهران در قرن سیزدهم اثر جعفر شهری است. و به زبان فارسی منتشر شده است.در دو جلد مجزا تاریخ اجتماعی تهران را در قرن سیزده مورد تحقیق قرار داده است .جعفر شهری باف در سال 1293 ش در عودلاجان تهران در یک خانواده ی  اصیل و ریشه دار تهرانی متولد شده است.او یکی از نویسندگان مشهور ایرانی و محقق تاریخ تهران می باشد. وی در دو نمونه طهران قدیم و تاریخ اجتماعی تهران در زمان قرن سیزدهم اتفاقات و حال تاریخی تهران را با کوچکترین جزئیات می نگارد. قند و نمک کتاب دیگری از اوست که درمورد اصطلاحات اصیل تهرانی با شرح و توضیح است. سه داستان از کتابهای او شکر تلخ و گزنه و قلم سرنوشت را می بایست سه‌گانه‌ای دانست که اثر نخست در ارتباط با زمان کودکی و سختی و غمهای مادر اوست و اثر دومی توضیحاتی درباره ی زمان نوجوانی و سومی ارتباط زمان میان‌سالی اش می باشد. کتاب‌های حاجی در فرنگ و حاجی دوباره هم اکنون از سفرنامه نویسنده است .شهری در اثرهای خویش از کلمات مختلف و واژگان تهرانی زیاد استفاده می نماید.

 **لینک دانلود کتاب ها فورا پس از پرداخت ظاهر خواهد شد**


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما