اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 66
  • بازدید دیروز : 2305
  • بازدید کل : 2898261

دانلود رایگان کتاب صوتی هدیه ( موفقیت در زندگی) – اسپنسر جانسون MP3


دانلود رایگان کتاب صوتی هدیه ( موفقیت در زندگی) – اسپنسر جانسون MP3

دکتر اسپنسرجانسون نویسنده کتاب موفقیت در زندگی یکی ازمحبوبترین و بزرگترین نویسنده های جهان در حوزه ی روانشناسی می باشد .وی بعد از فارغ التحصیل شدن در رشته روانشناسی از دانشگاهی در جنوب کالیفرنیا ،جانسون مقام M.D را از رویال کالج در ابرلند دریافت نمود و دستیاری پزشکی را در مایو کلینیک ومدرسه هاروارد مدیکال کامل نمود.

دکتر جانسون یکی از موفق ترین افرادی می باشد که بارها برای پیچیده ترن موضوعات راه حل های ساده وآسانی را معرفی نموده است . او به تنهایی ودر بعضی ازموارد با همکاری کن بلانچارد کتابهای موفقی را به بازار عرضه نموده است .میلیون ها نفراز خوانندگان کتابهای او توانسته اند به سادگی با اعتماد به خود در شغل و زندگی به موفقیت وکامیابی دست پیدا کنند.

کتاب صوتی هدیه اسپنسر جانسون:
هدیه، یک داستان جذاب از سفر مردی جوان به بزرگسالی است، و جستجو خستگی ناپذیر یک هدیه مرموز و مبهم که او برای اولین باردرباره آن از یک مرد دانا می شنود. این هدیه که پیرمرد دانا آن را موهبت می نامد، با ارزش ترین هدیه ای است که فردی می تواند دریافت کند. چرا؟ از آنجا که موهبت چیزی است که درگذر زمان تغییرنمی کند.

موهبت گذشته نیست آینده هم نیست.
لحظه حال است ….حال است! موهبت اکنون است.
از انچه آموخته ای برای بهبود حال استفاده کن .
نمی توانی گذشته را تغییر دهی اما می توانی از ان درس بگیری.
هنگامیکه می‌خواهی زمان حال بهتر از گذشته باشد،
وقت آنست که از گذشته درس بگیری
و هنگامیکه میخواهی اینده بهتر از حال باشد،
وقت آنست که برای اینده برنامه ریزی کنی.

 

 


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ بهمن ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1903

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما