اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2220
  • بازدید دیروز : 528
  • بازدید کل : 2871379

دانلود کتاب صوتی شیر سیاه اثر الیف شافاک MP3


دانلود کتاب صوتی شیر سیاه اثر الیف شافاک MP3

نوع فایل : MP3 صوتی

زمان کل : 10 ساعت و 11 دقیقه

نویسنده الیف شافاک

مترجم مهرنوش عدالت

راوی آتش فروزان

معرفی کتاب


شیر سیاه که زندگی نامه نویسنده شهیر و مطرح ترک، الیف شافاک است که به شرح زیبایی ها و دشواری های زن بودن، همسر بودن و مادر بودن می‌پردازد. الیف شافاک که یکی از بزرگترین و مشهورترین نویسندگان زن معاصر است در این کتاب به زبان طنز چگونگی گذر از مراحل مختلف زندگی یک زن، تعادل و هماهنگی میان نقش های مختلفی که زنان از آغاز زندگی تا مرگ بر عهده دارند را به زیبایی شرح می دهد.
این کتاب که از زمان نگارش تاکنون از پرفروش ترین کتاب های جهان محسوب می‌شود برای اولین بار در ایران ترجمه و منتشر شده است. در بخشی از این کتاب می‌خوانیم.
چرا همیشه فکر می‌کردم که یک مادر به محض در آغوش کشیدن طفل تازه به دنیا آمده اش به سمت شادی و شادمانی خیز بر می‌دارد؟ چرا هیچ کس نگفت که به هنگام خیز برداشتن و شادی و شادمانی ممکن است سرم به سقف بخورد و تا مدت ها گیج و منگ باشم؟ چرا هیچ کس نگفت که گذر از دالان بهشت به این راحتی ها نیست؟ چرا هیچ کس نگفت که برای مادرشدن باید پیله های سفت و سخت را پاره کرد و با دو بال فرشته سان پرواز کرد؟


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1985

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما