اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 504
  • بازدید دیروز : 2373
  • بازدید کل : 2872036

دانلود کتاب صوتی مردان مریخی زنان ونوسی اثر دکتر جان گری MP3


دانلود کتاب صوتی مردان مریخی زنان ونوسی اثر دکتر جان گری MP3

نوع فایل : صوتی MP3

زمان کل : 1 ساعت و 28 دقیقه

 جان گری در این کتاب روابط #زناشویی را موردبررسی قرار داده است. وی معتقد است که علیرغم تمام مشکلات و تفاوت‌هایی که میان #زوجین وجود دارد، می‌توانند با بهره‌گیری از روش‌ها و تاکتیک‌هایی که در کتاب نیز بدان اشاره شده است به رابطه‌ای صمیمانه و عاشقانه به دور از هرگونه تنش دست یابند.  

معرفی کتاب صوتی مردان مریخی، زنان ونوسی

کتاب صوتی مردان مریخی، زنان ونوسی نوشته‌ی جان گری، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های چند سال اخیر در زمینه‌ی روابط زناشویی و شناخت جنس مخالف بوده که به 50 زبان زنده دنیا ترجمه شده است. این کتاب نیازهای عاطفی مردان و زنان را بررسی می‌کند.

دیدگاه‌های جدید برای روابط زناشویی و خوشبختی شما ضروری هستند. بسیاری از افراد مجرد طالب ازدواج هستند، در حالی‌ که بسیاری از افراد متأهل در آرزوی آزادی‌هایی هستند که قبل از ازدواج داشتند؛ اما چه مجرد باشیم چه متأهل، زندگی امروز ما سخت‌تر از روزگار گذشته است. این سختی فقط به دلیل مسائل مادی نیست، بلکه به این دلیل است که می‌خواهیم از زندگی لذت بیشتری ببریم و چون این نیاز تأمین نمی‌شود، احساس یأس و ناامیدی می‌کنیم.

کتاب صوتی مردان مریخی، زنان ونوسی (Men are From Mars Woman are From Venus) توضیح می‌دهد که زنان و مردان به رغم وجود تفاوت‌ها می‌توانند شیوه‌هایی را بیاموزند تا به رابطه‌ی عاشقانه و صمیمی دست یابند به همین منظور دکتر جان گری، شیوه‌ها و راهکارهای جدیدی را برای کم کردن تنش‌ها در روابط زناشویی و به وجود آوردن عشق و علاقه در این کتاب صوتی بیان می‌کند. مردان مریخی، زنان ونوسی یکی از کامل‌ترین کتاب‌های راهنمای روابط زناشویی و عاطفی بین زوجین در دنیاست.

تصور کنید مرد‌ها از سیاره مریخ و زن‌ها از سیاره ونوس آمده‌اند. سال‌ها پیش روزی از روزها وقتی مریخی‌ها پشت تلسکوپ نشسته بودند و سایر سیارات را رصد می‌کردند، ونوس را کشف کردند. با دیدن ونوسی‌ها احساسی در آنان بیدار شد که قبلا هرگز آن را تجربه نکرده‌ بودند. مریخی‌ها به ونوسی‌ها دل باختند و چندی بعد با سفینه‌ای که اختراع کردند راهی ونوس شدند و ونوسی‌ها با آغوشی باز از مریخی‌ها استقبال کردند.

جان گری (John Gray) معتقد است مردان و زنان آنان سال‌ها در کنار هم زندگی کردند و به مرور زمان از یاد بردند که از دو سیاره مختلف آمده‌اند و با هم تفاوت‌های زیادی دارند و این تفاوت‌های آن‌هاست که آن‌ها را به هم جذب می‌کند اما همین تفاوت‌ها به وجود آورنده مشکلات است، مشکلاتی که امروزه در زندگی زناشویی به کررات دیده می‌شود.

اما جان گری می‌گوید اگر ما یادمان نرود که مردان از مریخ و زنان از ونوس هستند و با هم تفاوت دارند به راحتی می‌توانیم با این مشکلات کنار بیاییم و یکدیگر را درک کنیم وی در کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی، به شرح تفاوت‌ها و ارائه راه حل برای مشکلات پرداخته و می‌گوید وقتی زن ومرد تفاوت‌هایشان را بشناسند و آن‌ها را رعایت کنند عشق شکوفا می‌شود.


مبلغ قابل پرداخت 4,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 2029

برچسب های مهم

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما