اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1958
  • بازدید دیروز : 528
  • بازدید کل : 2871117

دانلود کتاب صوتی ۷ عادت مردمان موثر اثر استفان‌ کاوی -کامل- MP3


دانلود کتاب صوتی ۷ عادت مردمان موثر اثر استفان‌ کاوی -کامل- MP3

کتاب صوتی ۷ عادت مردمان موثر همراه با درس‌هایی برای ایجاد تغییر در شخصیت

نوع فایل : صوتی MP3

زمان کل : 16 ساعت

 

درباره کتاب ۷ عادت مردمان موثر

«آموزش‌های استفان آر. کاوی در این کتاب، با قدرت، اعتقاد و احساسات مردم همراه شده است. محتوا و روش به‌کار گرفته شده در این تئوری‌ها، پایه‌ای قدرتمند برای ایجاد ارتباط‌های مؤثر بنا کرده است. به‌عنوان یک آموزگار، این کتاب را همچون گنجینه‌ای ارزشمند به کتابخانۀ خودم افزودم.» ویلیام رلف کر، برگزارکنندۀ کمیسیون‌ آموزش‌های تکمیلی در ایالت یوتا «افراد کمی پیدا می‌شوند که به‌مدت طولانی و عمیق دربارۀ تئوری‌های استفان کاوی بیاندیشند. کتاب هفت عادت مردمان مؤثر، نوعی کتاب راهنما نیست بلکه این فرصت را به ما می‌دهد که خود را بشناسیم و روی دیگران تأثیر بگذاریم و از بینش عمیق تئوری‌هایش نهایت استفاده را بکنیم. این کتاب، شگفت‌انگیز است و می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند. تام پیترز، نویسندۀ کتاب «در جستجوی برتری»


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما