اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1202
  • بازدید دیروز : 760
  • بازدید کل : 2895510

دانلود کتاب صوتی برتری خفیف اثر جف اولسون MP3


دانلود کتاب صوتی برتری خفیف اثر جف اولسون MP3

نوع فایل : صوتی قابل پخش با موبایل،تبلت،کامپیوتر و سایر دستگاه های پخش MP3

زمان کل : 11 ساعت

 

خلاصه‌ای از برتری خفیف:

کتاب برتری خفیف نوشته جف اولسون، یک کتاب روان‌شناختی است که هدف آن کمک به بهبود وضعیت مالی و استقلال مخاطب است. این کتاب در گروه کتاب‌های انگیزشی_موفقیت جای دارد. در پشت جلد مشاهده می‌کنیم که جملاتی از کن بلانچارد، دارن هاردی و برایان تریسی به چشم می‌خورد، که هرکدام از نام‌های برده شده خود جزء بزرگان موفقیت به شمار می‌روند.
منتقدان، مخاطب کتاب برتری خفیف را به دودسته تقسیم می‌کنند:
(۱) کسانی که برای اولین بار کتاب‌های موفقیت را می‌خوانند.
(۲) کسانی که طرفدار کتاب‌های موفقیت هستند.
اگر جزء دسته اول باشید، مطمئنا مطالب این کتاب برای شما جالب و قابل‌ لمس خواهد بود چراکه برای اولین بار با کلمات جادویی این نوع از کتاب‌ها مواجه می‌شوید، اما اگر جزء گروه دوم هستید که این نوع کتاب‌ها را دنبال می‌کنید گاهی ممکن است متوجه تکراری بودن بخشی از مطالب شوید، اما نکته مهم در مورد نگارش پرکشش کتاب برتری خفیف است که هر نوع مخاطبی را با خود همراه نگاه می‌دارد.
کتاب برتری خفیف به شما کمک می‌کند تا از روزمرگی خود نجات پیدا کنید و شمارا به سمت استقلال مالی سوق می‌دهد. مقصود کتاب برتری خفیف از میان برداشتن انتخابات به ‌ظاهر کوچک و اشتباه روزمره است که گذشته و آینده شمارا می‌سازد.
اولسون در کتاب صوتی برتری خفیف با قلمی شیوا سعی دارد تجربیات خود و سخنان طلایی را در اختیار مخاطب قرار دهد و انگیزه‌های هرچند کوچک مخاطب را تحریک کند تا قدم اول برای تاثیر خود را بر روی وی بگذارد.
هیچ‌گاه نمی‌توان منکر این امر شد که همه‌ی ما نیاز داریم تا شخصی یا راهی ما را از روزمرگی نجات دهد. تنها راه نجات هم کار بروی خود و عادات غلطی است که هر روزه آن را تکرار می‌کنیم. در گوشه و کنار کتاب برتری خفیف می‌شنویم که نویسنده سعی دارد در لفافه مخاطب را از این امر آگاه کند، تنها کسی که می‌تواند شمارا به موفقیت حتمی برساند خود شما هستید.
از نکات طلایی این کتاب صوتی می‌توان به جملات جالب و درعین‌حال نزدیک به حال مخاطب اشاره کرد.
سرفصل‌هایی بانام اولین عنصر، انتخاب، ولگرد ساحلی و میلیونر، در انجام اقدامات پیش‌ پا افتاده ماهر شوید، آهسته‌تر بروید تا سریع‌تر برسید و... مخاطب را جذب می‌کند که این هم یکی دیگر از حربه‌های نویسنده است.
اولسون در این کتاب صوتی راز شادی را این‌گونه بیان می‌کند: «موفقیت کلید شادی نیست؛ شادی است که کلید دستیابی به موفقیت است».
در کتاب برتری خفیف اولسون مخاطب را مجاب می‌کند که باید از کارهای پیش ‌پا افتاده و قدم‌های کوچک شروع کند تا به موفقیت واقعی برسد که درواقع مصداق آن ضرب‌المثل خودمان است: سنگ بزرگ نشانه نزدن است. در این کتاب شما متوجه می‌شوید که تاکید اولسون بر روی عادات رفتاری شماست. او سعی دارد ابتدا به شما بفهماند که چه عادات رفتاری دارید سپس خودتان آن‌ها را به عادات رفتاری خوب و بد تقسیم می‌کنید و پس از گذشت زمان کوتاهی متوجه می‌شوید که چگونه عادات رفتاری بد خود را کنار می‌گذارید.

قسمتی از کتاب صوتی برتری خفیف:

  • مهم نیست که چقدر اطلاعات وجود دارد یا این‌که آن اطلاعات چقدر خوب و مفید است، اگر شخصی که این اطلاعات را مصرف می‌کند، (پردازشگر درست نداشته باشد)، پردازشگری که این قابلیت را به آن‌ها می‌دهد که آن اطلاعات را به‌صورت اثربخشی به کار ببندند، موفقیت بازهم از چنگ او فرار می‌کند.
  • سخت چیزی است که کمی زمان می‌برد. غیرممکن چیزی است که کمی زمان بیشتری می‌خواهد.
  • هرگاه پیشرفت مثبتی را در زندگی‌تان خلق می‌کنید، موج‌های مثبتی را ایجاد می‌کنید که در اطرافتان پخش می‌شوند؛ درست مانند زمانی که سنگریزه‌ای در یک آبگیر می‌افتد.
  • شما می‌توانید با توجه به‌اندازه مشکلاتی که یک نفر را افسرده و غمگین می‌کند محدودیت‌های زندگی او را تخمین بزنید. همچنین می‌توانید با توجه به‌اندازه مشکلاتی که یک شخص حل می‌کند میزان موثر بودن زندگی او را اندازه‌گیری کنید.
  • شیوه از بین بردن یک عادت بد این است که، یک عادت خوب جایگزین آن کنیم.
  • شما می‌توانید هر موفقیتی را که به دنبالش هستید خلق کنید، هر شاهکار و پیروزی را که می‌خواهید به دست آورید و هر رویایی را که در سردارید تحقق بخشید، و برای انجام دادن این کارها لازم نیست کارهای غیرممکن و خارق‌العاده انجام دهید.


مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 2929

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما