اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 10
  • بازدید دیروز : 2373
  • بازدید کل : 2871542

دانلود کتاب صوتی شفای کودک درون اثر لوسیا کاپاچیونه MP3 -کامل-


دانلود کتاب صوتی شفای کودک درون اثر لوسیا کاپاچیونه MP3 -کامل-

نوع فایل : صوتی ،قابل پخش در موبایل،تبلت،کامپیوتر و سایر دستگاه ها

زمان کل : 5 ساعت و 35 دقیقه

 

درباره کتاب شفای کودک درون

 

کودک درون حضوری قدرتمند دارد. در کانون هستی ما به سر میبرد. کودک نوپایی سالم و شاد رو مجسم کنید، سرزندگی او را حس میکنید.

با شور و شوقی مدام محیطش را کشف می کند ،از احساس هایش باخبر است و آشکارا آنهارا نشان می دهد ، وقتی آزار می بیندگریه میکند ، وقتی خشمگین است فریاد میزند ،وقتی خوشحال است لبخند می زند و یا از ته دل میخندد،دوست دارد بازی و کشف کند،میداند به چه کسی اعتماد کند و به چه کسی اعتماد نکند.

به مرور،این کودک به سوی توقعات و جهان افراد بالغ کشیده میشود ،صدای بزرگترها با نیازها و خواسته هاشان به تدریج ندایدرونی احساس ها و غرایز را خاموش میکند والدین و آموزگاران ناوارد در واقع میگویند “به خودت اعتماد نکن، احساس هایت را احساس نکن، این را نگو، این را بیان نکن، همان را بگو که ما میگوییم، ما بهتر میدانیم”به مرور کنجکاوی و خودانگیختگی و توانایی احساس کردن به ناچارپنهان میشوند، اغلب اوقات افراد بالغ در فرآیند آموزش و پرورش و ایجاد انضباط کودک را به بالغ قابل پیش بینی تبدیل می کنند و بهخود راستین کودک لطمه می زنند.

 


مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما