اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 533
  • بازدید دیروز : 1582
  • بازدید کل : 2896423

دانلود کتاب صوتی سه‌شنبه‌ها با موری اثر میچ آلبوم MP3


دانلود کتاب صوتی سه‌شنبه‌ها با موری اثر میچ آلبوم MP3

نوع فایل : MP3 صوتی قابل پخش با موبایل،کامپیوتر،تبلت و سایر دستگاه ها

نویسنده :  میچ آلبوم

زمان کل : 3 ساعت و 26 دقیقه

 

معرفی کتاب سه‌شنبه‌ها با موری

کتاب سه‌شنبه‌ها با موری نوشتۀ میچ آلبوم از تأثیرگذارترین و پرفروش‌ترین کتب انتشارات نیویورک تایمز است که از اکتبر 1997 تاکنون همواره در صدر جدول پرفروش‌ترین کتاب‌های سال قرار داشته است. سه‌شنبه‌ها با موری داستانی کاملاً واقعی از آخرین لحظات زندگی یک مرد بزرگ و استاد چیره‌دست جامعه‌شناسی است.

شاید جذابیت کتاب سه‌شنبه‌ها با موری (Tuesdays With Morries) و قرارگرفتن در صدر جدول پرفروش‌ترین کتاب‌های سال از اکتبر 1997 تاکنون، نه‌ تنها در آمریکا بلکه در سراسر دنیا، به خاطر مفاهیم عمیقی است از زندگی که در آن به بحث گذاشته شده، مثل عشق، مرگ، ازدواج و...و یا شاید هم ارزش اصلی آن به خاطر واقعی‌ بودن داستانش هست که «اُپراه مینفری» بر اساس این کتاب، فیلمی تلویزیونی تهیه کرد و از تلویزیون ایران نیز پخش شد.

کتابی سراسر آرامش و زیبایی که در آن میچ آلبوم (Mitch Albom)، نویسنده‌ی مطرح و پرکار آمریکایی که آثارش به ۴۵ زبان زنده دنیا ترجمه شده‌ و مبنای ساخت فیلم‌های تلویزیونی نیز قرار گرفته، در چهارده سه‌شنبه‌ی آخر زندگی استادش «موری شوارتز» - استاد چیره‌دست جامعه‌شناسی - که در حال مبارزه‌ای اعجاب‌انگیز با بیماری سخت و لاعلاج «ای ال اس» است، به بحث در مورد یک سوژه‌ی خاص پرداخته و ما هر کدام از آن‌ها را طی یک فصل از کتاب می‌خوانیم.

و در آخر کتابی ساده، صمیمی، سرشار از جملات تسلی‌بخش با یک احساس همزادپنداری خاص برای خواننده که می‌توان از اول تا آخر آن را یکجا خواند و درس‌هایی از زندگی را آموخت که در هیچ کلاس و دانشگاهی نمی‌توان یافت؛ مخصوصاً برای کسانی‌ که می‌خواهند کتابخوانی را شروع کنند.

جملات برگزیده کتاب سه‌شنبه‌ها با موری:

- یا به یکدیگر عشق بورزید، یا بمیرید.
- بالأخره روزی خواهی مرد، ولی نه برای مدتی طولانی و نه برای همیشه. پس ناامید نباش.
- یک معلم در جاودانگی تو مؤثر است. تو هیچ‌گاه نمی‌توانی بگویی که این تأثیر تا کی پایان می‌پذیرد.
- سرنوشت در برابر بسیاری از افراد سر تسلیم فرود می‌آورد. این خود انسان است که خودش را به‌خطر می‌اندازد.
- هر شب که می‌خوابم، می‌میرم. و صبح روز بعد، وقتی بیدار می‌شوم، دوباره متولد می‌شوم.


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 2207

برچسب های مهم

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما