نوع فایل : پاورپوینت
تعداد صفحات : 22 اسلاید
مناسب برای ارائه رشته های مختلف دانشگاهی
نکاتی از درون اسلاید ها ...
•همه از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند
•مردم بدون مشارکت شما در مورد نام تجاری شما صحبت می کنند
•پلتفرم های اجتماعی تغییر میکند، ولی مفهوم شبکه های اجتماعی تغییر نخواهد کرد
•برای حضور در شبکه های اجتماعی باید استراتژی داشت
•انتظار تغییر یک شبه شرایط را نداشته باشید، باید صبر داشت و تلاش کرد
تست بازار :
•اين نوع از ارتباطات صرفا به منظور تست بازار و شناسايي پتانسيل ها و ظرفيت هاي فروش خدمات سازمان انجام مي گيرد.
ترغیب :
•در این نوع از ارتباطات بازاريابي هدف جلب توجه و تحریک مخاطبان به سوی خدمات سازمان است. جنس این نوع ارتباطات بیشتر هنری-ادبی است. (شعارهای تبلیغاتی، تصاویر و طراح های خلاق و ...)
یاد آوری برند سازمان :
•در این نوع از ارتباطات هدف تکرار ارزش های بنیادین، نقاط تمایز و جایگاه سازمان جهت تقویت برند آن در ذهن مخاطبان است.
اطلاع رسانی و پاسخگویی :
•در این نوع از ارتباطات هدف انتقال اطلاعاتی در مورد خدمات سازمان به مشتریان بالقوه است، به گونه ای که ایشان را برای تصمیم گیری در خصوص خرید خدمات سازمان یاری رساند (قدرت انتخاب بدهد). محتوای این ارتباطات بر اساس شرایط حقیقی و اطلاعات دقیق انتخاب خواهد شد. اين تبليغات براي افرادي كه پيش تر جذب خدمات سازمان شده اند مفيد است.
آموزش و ترویج :
•در این نوع از ارتباطات سازمان به صورت مستقیم تبلیغ نمی شود. بلکه مفاهیم مدیریتی مرتبط با خدمات سازمان ترویج می شوند. نظیر ترویج دیدگاه پیرامون توسعه شایستگی های مدیریتی در مدیران و یا اهمیت برخورداری از اطلاعات و مشاوره حرفه ای برای موفقیت یک بنگاه.رويكرد اصلي اين نوع ارتباطات، روابط عمومي مي باشد.
** لینک دانلود فایل پس از پرداخت فورا ظاهر می شوند **