نوع فایل : PPTX/پاورپوینت
تعداد اسلاید ها : 39 اسلاید
رشته های : مدیریت
نمونه ای از محتوای فایل :
ارزش ها و مفاهيم بنيادی مدل EFQM
1- نتيجه گرايی
تعالی دستيابی به نتايجی است که رضايت کليه ذينفعان سازمان را در بر داشته باشد.
2 - مشتری مداری
تعالی خلق ارزش های مطلوب مشتری است.
3 - رهبری و ثبات در مقاصد
تعالی رهبری دور انديش و الهام بخش، همراه با ثبات در مقاصد است.
4 -مديريت مبتنی بر فرآيندها و واقعيت ها
تعالی مديريت سازمان از طريق مجموعه ای از سيستم ها، فرآيندها و واقعيت های مرتبط و به هم پيوسته است.
5 - توسعه و مشارکت کارکنان
تعالی حداکثر نمودن مشارکت کارکنان از طريق توسعه و دخالت دادن آنها در امور است.
6 -يادگيری، نوآوری و بهبود مستمر
تعالیبه چالش طلبيدن وضع موجود و ايجاد تغيير به منظور نوآوری و خلق فرصت های بهبود با استفاده از يادگيری است.
** لینک دانلود فایل ها فورا پس از پرداخت ظاهر خواهد شد **
مبلغ قابل پرداخت 3,500 تومان
برچسب های مهم