اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 155
  • بازدید دیروز : 2305
  • بازدید کل : 2898350

بررسی رفتار خرید مصرف کنندگان نسبت به برند های خارجی در مقابل برند های داخلی


بررسی رفتار خرید مصرف کنندگان نسبت به برند های خارجی در مقابل برند های داخلی

فرمت  : pdf

تعداد صفحات : 10 صفحه

پژوهشی دانشگاهی از تعدادی از اساتید دانشگاه

-----------

گزیده ای پژوهش

.

.

.

 

- رفتار مصرف کننده رفتار مصرف کننده12" رشته نوپایی است و موون13" آن را این گونه تعریف می نماید :

رفتار مصرف کننده مطالعه واحدهای خرید و فرآیندهای مبادله مشمول در خرید، مصرف، و دور انداختن کالاها، خدمات و ایده ها است. رفتار مصرف کننده موضوعی بحث انگیز و چالشی بوده و در برگیرنده افراد و آنچه که خرید می کنند، چرا و چگونه خرید آنها، بازاریابی و آمیخته با آن و بازار می باشد. رفتار مصرف کننده پدیده ی ظریفی است زبرا رفتار افراد همواره واضح و آشکار نیست و لذا عملکرد آنها به عنوان مصرف کنندگان، بسیاری اوقات قابل پیش بینی نیست. Costumer behavior 12 – Mowen13

در بسیاری از موارد درک رفتار مصرف کننده، امری مشکل است بر اساس نظر به مازلو انسان، یک حیوان خواهنده است که به ندرت به حالت ارضای کامل می رسد مگر برای مدتی کوتاه و به محض اینکه در او تمایل و خواستهای ارضا می شود، تمایل دیگری روی می نماید و به همین ترتیب این ویژه گی انسان است که در تمام زندگی، همواره خواهان چیزی است رفتار مصرف کننده یک فرآیند است که در راستای رسیدن به هدف خاصی برانگیخته می شود که در برگیرنده فعالیتهای زیاد و نقشهای مختلفی می باشد .

رفتار خریداران از ارزشها و عقاید ایشان، از نگرش و طرز فکر آنها نسبت به جهان و مکان خود در این جهان، از تصویری که از خود دارند و انتظاری که از سایرین درباره این ذهنیت دارند، از منطقی بودن و قضاوت درست و از بوالهوسی و انگیزش ناگهانی سرچشمه می گیرد .

یکی از عوامل تاثیر گذار بر رفتار مصرف کنندگان " نام تجاری " است. نام تجاری از نظر مصرف کنندگان جزء مهمی از کالا است. برای مثال،بسیاری از مصرف کنندگان شیشه ی عطر "وایت لی نن "" را به عنوان محصولی گرانبها که دارای کیفیتی عالی است می پندارند. ولی می توان همین عطر را در شیشه ای بدون نام و نشان ریخت که در آن صورت کیفیت آن به سطح نازلی سقوط می کنند، اگر چه بوی این دو درست همانند ایست.

برندهای برتر می توانند احساسات، هیجانات و روح مصرف کنندگان را تحت تاثیر قرار بدهند و باعث قروش و موفقیت یک کالا شوند که البته بر عکس این موضوع صادق است. مصرف کنندگان در طول زمان به برندها اعتماد می کنند و آنرا به دیگران نیز پیشنهاد می دهند. در یک زمینه خاص، یک فرد می تواند تفکرات، احساسات و رفتار های ستادی نسبت به یک محصول یا خدمت داشته باشد. برای مثال، فردی ممکن است که نسبت به یک سارک ترجیح داشته باشند. با این حال آن را نخرد در واقع اینجا فرد در رابطه با مارک نگرش مثبتی کی رفتار خرید منفی دارد. از طریق اینکه مصرف کنندگان چه احساسی دارد و چه کاری انجام می دهند. بازاریان شانی بهتر برای ارائه آمیخته بازاریابی که ارتش بیشتری را برای بازار هدف ارائه می کند را خواهند داشت .

.

.

.

 


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 2138

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما