اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 378
  • بازدید دیروز : 2305
  • بازدید کل : 2898573

دانلود کتاب صوتی مرد صد ساله ای که از پنجره فرار کرد و ناپدید شد نوشته یوناس یوناسن "MP3"


دانلود کتاب صوتی مرد صد ساله ای که از پنجره فرار کرد و ناپدید شد نوشته یوناس یوناسن "MP3"

نوع فایل : mp3

زمان کل : 4 ساعت و 54 دقیقه

نویسنده : یوناس یوناسن

ترجمه : شادی احمدی

 

معرفی :

پیرمرد صد ساله‌ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد ” نام رمانی است در ژانر طنز سیاسی- اجتماعی. در سرتاسر کتاب، ما هم زندگی پیرمرد قهرمان داستان را مرور می‌کنیم و هم از ورای آن، تاریخ قرن بیستم را البته به‌صورت طنز می‌خوانیم. لینک دانلود رایگان کتاب مرد صد ساله ای که از پنجره فرار کرد و ناپدید شد در انتهای هنین نوشتار امده است. همچنین دانلود کتاب پیرمرد صد ساله ای که از پنجره فرار کرد و ناپدید شد با زبان اصلی نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

این کتاب از ۲۰۰۹ در صدر کتاب‌های پرفروش اروپا و جهان قرار دارد و تاکنون بیش از هشت میلیون نسخه از آن در سرتاسر جهان به فروش رفته است. کتاب پیرمرد صد ساله ای که از پنجره فرار کرد و ناپدید شد ، که فقط یک تریلی لازم دارد تا عنوان طولانی‌اش را جابه جا کند، در سال ۲۰۰۹ در سوئد چاپ شد و خیلی زود با ترجمه‌های مختلف در سراسر دنیا سر درآورد.

.......................

این نخستین رمان یوناسون بود و پنج ناشری که ابتدا سراغشان رفت، کتاب را برای انتشار ارزشمند تشخیص ندادند اما کتاب پس از انتشار در سوئد به پدیده‌ای تبدیل شد و از آن زمان به بیش از ۳۰ زبان دنیا ازجمله انگلیسی، آلمانی، هلندی، فرانسوی، ایتالیایی، پرتقالی، چِکی، مجارستانی، روسی، ژاپنی، کره‌ای، تایوانی، و … ترجمه شده است.

یوناسون نویسنده این کتاب هر بار به بهانه‌ای قهرمان داستان را در یک رشته اتفاقات تصادفی درگیر می‌کند تا او با تعدادی از مهم‌ترین شخصیت‌های سیاسی سده‌ی بیستم دمخور شود: استالین، فرانکو، ترومن، چرچیل، مائو، کیم ایل سونگ و …

از این طریق و با مرور خاطرات پیرمرد، ما البته به صورت طنز در بطن حوادثی مثل ساخت بمب اتم، جنگ‌های داخلی اسپانیا و انقلاب چین قرار می‌گیریم. نویسنده حتی، قهرمان داستان را در سال‌های دهه ۱۳۲۰ به ایران هم آورده و باعث شده او از سوی سازمان امنیت وقت دستگیر هم بشود!

در این میان، نه راوی و نه آدم‌های اثر، هیچکدام در پی ارائه تصویری درست و واقعی از زندگی و رخدادهای گذشته و حال نیستند: آن‌ها واقعیت را در هم می‌شکنند، آن را به بازی می‌گیرند و از نو بنایش می‌کنند. این ویران کردن و دوباره ساختن، در سایه طنز محقق می‌شود.

ویژگی مهم کتاب پیرمرد صد ساله ای که از پنجره فرار کرد و ناپدید شد آن است که نوشته سر راست، خواندنی و مفرح نویسنده، این رمان منطقه اسکاندیناوی را به سمت و سویی دور از تیرگی و عبوسی قهرمانان معمول این خطه سوق می‌دهد. توفیق و شهرت رمان باعث شده تا فیلمسازان نیز به سراغ آن رفته و فیلمی با دستمایه قرار‌دادن مضمون این رمان روانه پرده سینما‌ها کنند.

**لینک دانلود فایل فورا پس از پرداخت ظاهر خواهد شد**


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 2476

برچسب های مهم

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما