اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 245
  • بازدید دیروز : 2305
  • بازدید کل : 2898440

دانلود کتاب صوتی چگونه آهنربای پول و ثروت شویم – آنتونی رابینز PDF+MP3


دانلود کتاب صوتی چگونه آهنربای پول و ثروت شویم – آنتونی رابینز PDF+MP3

نوع فایل : صوتی MP3 و PDF

زمان : 50 دقیقه

نویسنده : آنتونی رابینز

معرفی:

مغناطیس پول شویم -رسیدن به پول و ثروت برای زندگی بدون کم و کاستی مالی آرزویی است که بیشتر افراد با داشتن اهدافی که برای خود در زندگی مشخص می کنند خواستار رسیدن به آن هستند اما نکته مهمی که اینجا وجود دارد این است که اکثرا یا راه رسیدن به این اهداف را نمیدانند یا در راه دست یابی به این اهداف با موانع و مشکلاتی روبرو میشوند که آنها را دچار ترس و نا امیدی میکند وباعث میشوند براحتی دست از اهداف خود بکشند و دوباره به روال گذشته اشان برگردند. گذشته ای که در آن دیگر خبری از پول-ثروت و استقلال مالی نیست.

در مغناطیس پول شویم که برای شما آماده کرده ایم ما گام های موثر،عملی و کاربردی را برای تبدیل شدن شما به آهنربای پول و ثروت قرار داده ایم که شما با خواندن و به کاربستن این آموزش ها و تمرین هایی که در پایان هر گام قرار داده شده میتوانید بزودی به استقلال مالی برسید و دروازه های پول و ثروت را به روی خود باز کنید.

قدم اول: مسئولیت وضعیت کنونی مالی خود را بپذیرید:

یعنی باید قبول کنید شما مسئول داشته ها و نداشته های خود هستید. دست از مقصر اعلام کردن پدر و مادر و دولت و تورم و… بردارید. دور و برتان را نگاه کنید. در همین شرایط اقتصادی عده ای هر روزثروتمند تر می شوند. خواهش می کنم همه ثروتمندان را دزد و دقلکار ننامید. یکی از مخرب ترین باور ها در مورد ثروت این است که کسی نمی تواند از راه حلال ثروتمند شود.

در حقیقت همه چیز حتی جامد ترین اشیا از انرژی ساخته شده اند. افکارما نیز انرژی هستند که با فرکانسی ویژه ارتعاش دارند. هر فکر پایداری، اثری قطعی دراطرافش می گذارد. وقتی مدام به چیزی فکر می کنیم، آن فکر دیر یا زود به واقعیت زندگی ما تبدیل می شود.

قدم دوم: پول را دوست بدارتا پول هم تو را دوست داشته باشد…..

ادامه در فایل صوتی دانلودی...

** لينک دانلود فايل ها فورا پس از پرداخت ظاهر خواهد شد **


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما