اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1007
  • بازدید دیروز : 2373
  • بازدید کل : 2872539

دانلود کتاب صوتی انسان در جستجوی معنا اثر ویکتور فرانکل MP3


دانلود کتاب صوتی انسان در جستجوی معنا اثر ویکتور فرانکل MP3

نوع فایل : MP3 صوتی قابل پخش در موبایل،تبلت،کامپیوتر و سایر دستگاه ها

 زمان کل :7 ساعت و 12 دقیقه

نویسنده : دکتر ویکتور فرانکل

معرفی کتاب انسان در پی معنا " در جستجوی معنا"

کتاب انسان در پی معنا اثر ویکتور فرانکل را در اولین فرصت بخوانید. با وجود اینکه بخش اول داستان تلخ است و از مشقت‌ها و رنج‌ها سخن به میان می‌آید، اما دلایل زیادی برای مهم بودن این داستان وجود دارد.

انسان در جست‌وجوی معنا اثری است درباره جان به در بردن؛ درباره سرچشمه قدرتی که باعث زنده ماندن فرانکل شد؛ این کتاب پس از گذشت ده‌ها سال به یکی از تاثیرگذارترین کتاب‌های آمریکا تبدیل شده است.

کتاب انسان در پی معنا (Mans search for meaning)، یکی از مهم‌ترین کتاب‌های عصر ماست. معمولاً اگر کتابی دارای تنها یک رویکرد و یک فکر باشد و با این حال چنان قدرتی داشته باشد که بتواند زندگی کسی را تغییر دهد، همین کافی است که باید آن را خواند و دوباره خواند و در کتابخانه‌ی خود جای خاصی برایش در نظر گرفت. این اثر، رویکردهای بسیار دارد.

کتاب حاضر مدعی گزارش واقعیت‌ها و رویدادها نیست. بلکه گزارشی از تجربیات شخصی نویسنده است. تجربیاتی که میلیون‌ها زندانی را در طول سال‌ها بارها و بارها عذاب داده است. این داستانی از داخل یکی از اردوگاه‌های کار اجباری است که از زبان یکی از بازماندگانش نقل می‌شود. این داستان درباره‌ی وحشتی بزرگ و هولناک که تاکنون به‌ قدر کافی درباره‌اش صحبت شده (هر چند که عده‌ی کمی باورش کرده‌اند) نیست. بلکه در خصوص انبوهی از شکنجه‌های کوچک است. به عبارت دیگر، این کتاب می‌خواهد به این سؤال پاسخ دهد: بازتاب زندگی روزمره در یک اردوگاه کار اجباری، در ذهن یک زندانی عادی به چه صورت است؟

روانپزشک ویکتور فرانکل (Viktor Frankl) در جنگ جهانی دوم در چهار اردوگاه مختلف از جمله آشویتس اسیر بود، در حالی که والدین، برادرش و همسر باردارش کشته شدند. فرنکل بر مبنای تجربیات شخصی خود و بیماران بی‌شمارش، استدلال می‌کند که ما نمی‌توانیم از رنج اجتناب کنیم اما می‌توانیم طرز مقابله با آن را به اختیار انتخاب کنیم.

**لینک دانلود فایل فورا پس از پرداخت ظاهر خواهد شد**

 


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما