اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1291
  • بازدید دیروز : 760
  • بازدید کل : 2895599

دانلود کتاب تختت را مرتب کن اثر ویلیام اچ مکریون PDF


دانلود کتاب تختت را مرتب کن اثر ویلیام اچ مکریون PDF

نوع فایل : PDF

تعداد صفحات : 118 صفحه

سال انتشار:۱۳۹۷(۲۰۱۷)

معرفی کتاب :

کتاب تختت را مرتب کن با عنوان اصلی Make Your Bed نوشته دریاسالار ویلیام اچ. مک‌ریون – بازنشسته‌ی نیروی دریایی آمریکا – است که در آن به نکات کوچک ولی مهمی اشاره می‌کند و اعتقاد دارد که ممکن است زندگی شما و حتی دنیا را تغییر دهد.

فرمانده ویلیام اچ. مک‌ریون با افتخار در ارتش خدمت کرد و در ۳۷ سال خدمتش به عنوان یگان ویژه‌ی نیروی دریایی، در تمام سطوح فرماندهی بوده است. او در حال حاضر رئیس دانشگاه تگزاس سیستم است و کتابش جزء پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز در سال ۲۰۱۷ بود.

این کتاب شامل ده درس کوتاه است که دریاسالار در تمرینات نیروی دریایی یاد گرفته است و اساس کتاب را نیز تشکیل می‌دهد. او در هر فصل یک درس را در کنار خاطره‌های دوران آموزش، خدمت و عملیات‌های جنگی به طور خلاصه بیان می‌کند.

همه‌ی ما می‌دانیم که زندگی، سخت و طاقت‌فرساست؛ ولی گاهی با انجام کارهای پیش‌پا‌افتاده می‌توان به نتیجه‌ای دست یافت که زندگی را تخت تاثیر قرار دهد. عمل بسیار ساده‌ای مانند مرتب ردن تختخواب هم می‌تواند برای شروع یک روز نیروی انگیزشی شگفت‌آوری داشته باشد و رضایتی درونی برای به پایان رساندن یک روز خوب برای‌مان فراهم کند. برای تغییر چهان، اول تختت را مرتب کن.

در بخشی از کتاب تختت را مرتب کن می‌خوانیم:

نگاهی به اطراف انداختم. می‌توانستم تشویش و نگرانی را در صورت تعدادی از کارآموزها ببینم. مربی به صحبت‌هایش ادامه داد: «جوری آزمایش می‌شید که تابه‌حال هرگز تجربه نکردین.» بعد مکثی کرد و نگاهی به ما «جوجه‌ سربازها» انداخت. لبخندی زد و گفت: «بیشتر شماها این دوره رو تموم نمی‌کنین. مثل روز برام روشنه. تمام تلاشم رو می‌کنم تا پدر شماها رو دربیارم.» مربی روی چند کلمه‌ی آخرش تأکید عجیبی داشت. «بدون هیچ رحمی شما رو داغون می‌کنم. شما رو جلوی هم‌تیمی‌هاتون خرد می‌کنم. کاری می‌کنم ورای محدودیت‌هاتون حرکت کنین.» سپس خنده‌ای شیطانی روی صورتش ظاهر شد. «درد خواهید کشید. خیلی خیلی خیلی زیاد.»

فهرست کتاب :

مقدمه
فصل اول: روزتان را با به انجام رساندن یک کار شروع کنید
فصل دوم: نمی توانید به تنهایی از پس کارتان برآیید
فصل سوم: فقط بزرگی دلتان مهم است
فصل چهارم: زندگی عادلانه نیست ، ادامه دهید
فصل پنجم: شکست ،انسان را قوی تر می کند
فصل ششم: باید جسارت زیادی داشته باشید
فصل هفتم: جلوی زورگوها بایستید
فصل هشتم: در شرایط سخت بیشتر تلاش کنید
فصل نهم: به دیگران امید بدهید
فصل دهم: هرگز تسلیم نشوید!
سخنرانی آغازین مراسم فارغ‌التحصیلی دانشگاه تگزاس
تقدیر و تشکر

نکته‌ها و مطالبی که در این کتاب بیان می‌شود شاید در نگاه اول ساده و بسیار شبیه مطالب کتاب‌های موفقیت باشد. اما تفاوت اصلی این کتاب و نکات آن در این است که مک‌ریون خودش همه‌ی این نکات را رعایت و با آن‌ها زندگی کرده است. صرفا حرف‌هایی جذاب نیستند که در یک مکان راحت نوشته شده باشند. مثلا وقتی مک‌ریون در فصل دوم می‌گوید که «تو تنهایی از عهده‌اش برنمی‌آیی» به معنای واقعی کلمه این موضوع را لمس کرده است و در حادثه وحشتناکی که براش اتفاق افتاد اگر تنها بود هرگز از عهده‌اش برنمی‌آمد.

 

جزو لیست پرفروش ترین های نیویورک تایمز
جزو فهرست کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

**لینک دانلود فایل فورا پس از پرداخت ظاهر خواهد شد**


مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما