اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1547
  • بازدید دیروز : 1265
  • بازدید کل : 2905099

دانلود کتاب صوتی عقاید یک دلقک اثر هاینریش بل MP3


دانلود کتاب صوتی عقاید یک دلقک اثر هاینریش بل MP3

نوع فایل : MP3 صوتی

زمان کل :9 ساعت و 10 دقیقه

 

درباره کتاب صوتی عقاید یک دلقک

"عقاید یک دلقک "يكي از تاثيرگذارترين رمان‌­هاي قرن بيستم است. هانس اشنیر دلقکی پر آوازه و سرشناس است که بر اثر حادثه دیگر نمی‌تواند به کار خود به شکل حرفه‌ای ادامه دهد و به یک دلقک ساده تبدیل می‌شود و این آغاز سقوط وی است. وقتی همسرش او را ترک می‌کند، هانس به اوج سقوط خود نزدیک می‌شود و به الکل روی می‌آورد. هاینریش بُل در کتاب عقاید یک دلقک به ایدئولوژی‌های آلمان نازی حمله کرده و آن‌ها را زیر سوال می‌برد. بل در این کتاب از ریاکاری سخن می‌گوید که برای او قابل تحمل نیست. نجومیان در نشست فرهنگی اندیشه و قلم در مورد کتاب عقاید یک دلقک می‌گوید: «ریاکاری چیزی است که بل نمی‌تواند تحمل کند، این تنفر از ریاکاری همان چیزی است که پیش از این در «ناتور دشت» سالینجر دیده بودیم. با این تفاوت که در آن کتاب ریاکاری به معلم‌ها و افراد یک خانواده محدود می‌شود اما در اثر «عقاید یک دلقک» این ریاکاری گسترده­‌تر است و به یک نحله­‌ی فکری و یک جامعه مربوط می‌شود.» «...همه­‌ی آن احمق‌های دور و بر مادرم حتماً این کار من را به عنوان شوخی قلمداد می‌کردند و مادرم هم با لبخندی عصبی می‌بایست آن‌ها را در این خیال بگذارد که من شوخی می‌کنم و کسی قادر به درک آن نمی‌شد که همه این کارهایم واقعا جدی است و شوخی نیست. این آدم‌ها چیزی نمی‌فهمند، با وجود آن‌که آن‌ها می‌دانند یک دلقک بایستی مالیخویایی باشد، ولی نمی‌دانند این افکار مالیخولیایی برای خود دلقک بسیار جدی است. در مهمانی مادرم می‌توانستم همه این افراد را ببینم آدم‌های مثل...» بل در این کتاب به بیان زوایای مختلف دیدگاه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و عقاید متفاوت بین کاتولیک‌ها و پروتستان‌ها در آلمان تحت تاثیر هیتلر پرداخته است.


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1775

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما