اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 23
  • بازدید دیروز : 2341
  • بازدید کل : 2905916

دانلود کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو MP3


دانلود کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو MP3

نوع فایل : صوتی MP3

زمان کل : 2 ساعت و 45 دقیقه

 

درباره کتاب صوتی هنر رزم

هنر رزم که مجموعه دستورالعمل‌هایی درباره رزم و رزم‌آوری است، در سده پنجم پیش از میلاد توسط سون تزو که فرمانده‌ای اندیشمند و فیلسوف از ایالت «چی» بود، به نگارش درآمد. این دستورالعمل ها به اندازه‌ای جالب توجه بودند که پادشاه وقتِ کشورِ «وو» نیز تحت تاثیر قرار گرفت و با تقدیر از سون تزو به عنوان کارشناسی خبره در فن لشگرکشی و تدابیر جنگیِ آن زمان او را در دستگاه نظامی خود به خدمت گرفت. در سال ۱۷۸۲میلادی، کشیشی فرانسوی این کتاب را به زبان فرانسوی ترجمه کرد. نسخه انگلیسی آن نیز، نخستین بار در سال ۱۹۰۵ منتشر و بدین ترتیب، هنر رزم به تمام جهان معرفی شد. راز ماندگار هنر رزم در چه چیزی نهفته است ؟ اما به راستی راز ماندگاری هنر رزم در چه چیزی نهفته است؟ و چه چیزی در این کتاب وجود دارد که تا به امروز به چندین و چند زبان زنده دنیا ترجمه شده است؟ و حتی در کلاس‌های نظامی و غیرنظامیِ سراسر جهان نیز تدریس می‌شود؟ بی تردید رزم و رزم‌آوری از دیرباز با بشر همراه بوده است؛ اما حضور همیشه‌اش در تاریخ، هرگز آن را به یک امر سهل و ساده تبدیل نکرده است. جنگ رویدادی انسانی است. از همین رو است که به رویکردی خردمندانه و آگاهانه نیاز دارد. در رزم‌آوری همواره باید با برنامه و اندیشمندانه گام برداشت تا با کمترین هزینه و زیان ـ و در بهترین حالت، بی هیچ جنگی ـ به بیشترین سود، و در نتیجه به پیروزی دست یافت. کتاب هنر رزم در مورد چیست؟ بسیاری از کارشناسان کتاب هنر رزم را اثری بی بدیل در زمینه علوم نظامیِ چین باستان و در عین حال، جهان می‌دانند. اما آموزه‌های ارایه شده در این کتاب را نمی‌توان فقط به امور نظامی محدود دانست. سده‌ها از جنگ‌آوری‌ها و کشورگشایی‌های چین باستان گذشته و در گذر زمان، میدان جنگ و جنگ افزارها نیز تغییر کرده‌اند. اکنون دیگر زمان آن نیست که هنر رزم را کتابی برای فرماندهان لشگرها و رهبریِ سربازان شمشیر به دست بدانیم. بلکه این کتاب برای مدیران کسب و کار در بازار کنونی نیز به شمار می‌رود.


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 3359

برچسب های مهم

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما