اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1425
  • بازدید دیروز : 779
  • بازدید کل : 2893388

دانلود کتاب قهرمان اثر روندا برن PDF


دانلود کتاب قهرمان اثر روندا برن PDF

نوع فایل : PDF

تعداد صفحات : 318 صفحه

نویسنده :راندا برن یا روندا برن

 

درباره نویسنده :

راندا برن در 12 مارس 1945 در ملبورن استرالیا متولد شد.
وی نویسنده و تهیه کننده استرالیایی بوده و او را بیشتر به خاطر مستند راز و کتابی که با همین نام چندی بعد به چاپ رسید می‌شناسند. در ادامه وی کتاب قدرت ، جادو و قهرمان را نیز به نگارش درآورد.

کتاب راز او در سال 2007 در بیش از 19 میلیون نسخه به 40 زبان دنیا ترجمه شد و همچنین در بیش از 2 میلیون دی وی دی به فروش رسید. کتاب راز و فیلم راز روی هم بیش از 300،000،000 میلیون دلار فروش کرده اند.راندا در سال 2007 از سوی مجله تایم به عنوان یکی از 100 نفر تاثیرگذار در دنیا معرفی شد.

وی در جایی می گوید:
« من با اعتقادی راسخ از استرالیا به آمریکا که پایگاه اکثر مربیان در این زمینه بود پرواز کردم. هفت هفته بعد تیم راز از 55 مربی مهم سرتاسر امریکا فیلم برداری کرد که نتیجه آن فیلمی صد و بیست ساعته شد… هشت ماه بعد راز روی پرده بود.»( کتاب راز راندا برن، ص 8)
راندا برن سال 2006 فیلم راز را ساخت که همان سال به روی پرده سینما آمد و همان سال هم کتاب راز را نوشت و در سال 2010 کتاب قدرت را در ادامه همان راه راز به رشته تحریر در اورد.
جالب است که کتاب راز بیش از آن که در فضای حیات متعالی و زندگی معنوی و الهی باشد در فضای زیست حیوانی و ترغیب خوانندگان به دنیا گرایی شدید تر و انسان محوری عمیق تر است. شاهد این گفته هم این است که راندا برن بعد از یک دوره سختی و فروپاشی وضعیت مالی و اقتصادی، کتابی را از دخترش می گیرد که مطالعه کند و این کتاب و محتوای این کتاب با هدف پول دار شدن بیشتر به رشته تحریر در آمده است. این کتاب که توسط والاس واتلز به نام «علم پول دار شدن» نوشته شده است؛ خمیر مایه افکار راندا برن واقع شده است و وی در کتاب هایش چندین بار از اثر گذاری این کتاب بر اندیشه راندا برن و مبانی فکری اش نام می برد که بینش جدیدی به وی داده است.


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما