اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 773
  • بازدید دیروز : 2373
  • بازدید کل : 2872305

دانلود کتاب شب سراب اثر ناهیدا پژواک PDF


دانلود کتاب شب سراب اثر ناهیدا پژواک PDF

نوع فایل : PDF

تعداد صفحات : 478 صفحه

 

درباره کتاب :

 کتاب «شراب سراب» اثر «ناهید ا. پژواک» است. در ابتدای کتاب آمده است: «این کتاب با اقتباس از کتاب بامداد خمار توسط مولف به جهت اینکه احساس می‌نمود حرف‌هایی از رحیم ناگفته مانده و محبوبه تنها به قاضی رفته است، نگاشته شده است.» در قسمتی از متن کتاب آمده است: «خدایا همه چیز را می‌شود تحمل کرد جز این را که محبوب بلایی سر خودش بیاورد درست اوضاع خیلی خیلی بدتر از آنی بود که من تصور می‌کردم اما نمی‌دانم چرا دلم کمی آرام گرفته بود احساس اینکه محبوب هم مقابله به مثل کرده بود گویی دلم را راضی می کرد من می‌دانم بد کردم می دانم دیوانگی کردم می‌دانم خطا کردم اما او هم بی گناه نیست اگر معصوم مانده بود اگر برعکس من نجابت کرده بود اگر می‌آمدیم و می‌دیدیم مظلوم و مغموم نشسته صورتش باد کرده چشم هایش متورم و اشک آلود است آن موقع تحمل این مصیبت صد چندان برای من مشکلتر بود حالا هر دو در یک کفه قرار گرفتیم حتی من فکر می‌کنم کفه او سنگین تر است چون من مطمین هستم اگر عرق نخورده بودم امکان نداشت چنین خطایی بکنم.» کتاب حاضر را انتشارات «آسیم» منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1750

برچسب های مهم

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما