اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 913
  • بازدید دیروز : 528
  • بازدید کل : 2870072

دانلود کتاب صوتی جادوی کار پاره وقت اثر جیم ران MP3


دانلود کتاب صوتی جادوی کار پاره وقت اثر جیم ران MP3

نوع فایل : صوتی mp3

زمان کل : 48 دقیقه

 

درباره کتاب جادوی کار پاره‌وقت

این کتاب به موضوع تاثیر شگفت کار پاره‌وقت بر وضعیت مالی و ثروتمند شدن افراد می‌پردازد و در ادامه از بازاریابی شبکه‌ای به عنوان یک کار پاره‌وقت مناسب یاد می‌کند. بازاریابی شبکه‌ای می‌تواند درآمدی برابر با کار تمام‌وقت و یا حتی بیشتر از آن نیز نصیب افراد کند. جیم رآن می‌گوید: «من برای شما زندگی‌ای پر از ثروت، سلامتی و شادی آرزو می‌کنم، زندگی‌ای که مملو از صبر، عقل و دانش است و در آن از تاثیر ایمان در قابلیت‌هایتان برای دست‌یابی به آن چه در رویا دارید، غافل نمی‌شوید.» آنتونی رابینز درباره‌ی نویسنده‌ی کتاب حاضر گفته است: «من به واقع باور دارم که جیم رآن یک انسان معمولی نیست؛ چون فلسفه‌ی وی کیفیت وی کیفیت زندگی را برای کسانی که با او آشنا هستند بالا می‌برد. او در زمانی که من می‌خواستم فلسفه‌ی زندگی‌ام را شکل دهم تا امروز از آن بتوانم استفاده کنم، تاثیر بسیار مثبتی روی من داشت.» کتاب جادوی کار پاره وقت را انتشارات «ذهن‌آویز» منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1917

برچسب های مهم

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما