اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1761
  • بازدید دیروز : 528
  • بازدید کل : 2870920

دانلود کتاب صوتی سیزده دلیل برای اینکه...اثر جی اشر MP3


دانلود کتاب صوتی سیزده دلیل برای اینکه...اثر جی اشر MP3

نوع فایل : صوتی قابل پخش در موبایل،تبلت،کامپیوتر و سایر دستگاه ها

زمان کل : 7 ساعت و 24 دقیقه

 

درباره کتاب سیزده دلیل برای اینکه...

پرفروش‌ترین کتاب «نیویورک تایمز» انتخاب شده توسط کاربران «گود ریدز» رتبه یک فروش تابستانه آمازون جی اشر، نویسنده آمریکایی با انتشار این رمان در سال ۲۰۰۷ به موفقیتی چشمگیر دست یافت. این کتاب توانسته رکورد فروش هشت میلیونی از خود به جای بگذارد و تا کنون به بیش از ۴۰ زبان ترجمه شده است. به دلیل استقبال چشمگیر جوانان و خوانندگان سراسر جهان، سریالی به همین نام توسط کمپانی نت‌فلیکس نیز ساخته شده است. محور داستان خودکشی یک دختر دبیرستانی است. او پیش از مرگش در تعدادی نوار کاست، درباره خودش و تصمیمش صحبت می‌کند و سپس آنها را برای آدم‌های مختلفی از جمله یکی از همکلاسی‌هایش پست می‌کند. هانا بیکر شخصیت اصلی این رمان طی این نوارها توضیح می‌دهد که چرا دست به خودکشی زده و چه کسانی در مرگ او مقصر بوده‌اند. نکته جالب توجه دیگر درباره این کتاب این است که نویسنده بعد از انتشار اولیه کتاب، نسخه دیگری با تغییرات جدیدی را به ناشر سپرد که به سرعت منتشر شد. این فایل حاوی متن کامل کتاب به همراه ویراست جدید نویسنده است که با ترجمه‌ای شیوا و بسیار خواندنی ارائه شده است.

دانلود کتاب سیزده دلیل برای اینکه...اثر جی اشر PDF


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما