اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2177
  • بازدید دیروز : 528
  • بازدید کل : 2871336

دانلود کتاب صوتی راز شاد زیستن اثر اندرومتیوس MP3


دانلود کتاب صوتی راز شاد زیستن اثر اندرومتیوس MP3

نوع فایل : صوتی MP3

زمان کل : 3ساعت و 51 دقیقه

نويسنده اندرو متيوس

آيا هرگز دقت کرده‌ايد که وقتي احساس خوبي درباره‌ي خود داريد، ديگران هم بهتر از هميشه به‌نظر مي‌رسند؟ آيا اين تغيير در ديگران جالب‌توجه يا حتي عجيب نيست؟
جهان، بازتابي از خودِ ماست. وقتي از خود بيزاريم، از همه بيزاريم و وقتي به همين که هستيم، عشق مي‌ورزيم، جهان هم فوق‌العاده و دوست‌داشتني به‌نظر مي‌رسد. تصويري که انسان از خويشتن در ذهن دارد، تعيين مي‌کند که چه رفتارهايي از او سر خواهند زد؛ با چه کساني دوست خواهد بود، براي به دست آوردن چه چيزهايي تلاش، و از چه اموري اجتناب خواهد کرد.
منشا تمام افکار و حرکات ما چگونه ديدن خويشتن است. تجربيات، موقعيت‌ها، شکست‌ها، افکاري که درباره‌ي خود داريم و واکنش‌هاي ديگران نسبت‌به ما، همه و همه شکل‌دهنده‌ي تصويري هستند که از خويش در ذهن داريم. اعتقاد به حقيقي بودن اين تصوير سبب مي‌شود زندگي را درست در چارچوب آن پيش ببريم.
بنابراين تصوير ذهني ما تعيين مي‌کند که:
دنيا را چقدر دوست داريم و چقدر مايل به زندگي در آن هستيم.

 


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ شهریور ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 2423

برچسب های مهم

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما