اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 849
  • بازدید دیروز : 2373
  • بازدید کل : 2872381

دانلود کتاب صوتی هفتاد و سومین نفر با صدای شهاب حسینی و حامد بهداد MP3


دانلود کتاب صوتی هفتاد و سومین نفر با صدای شهاب حسینی و حامد بهداد MP3

نوع فایل : صوتی MP3

زمان کل : 48 دقیقه

توضیحات کتاب صوتی

 ادبیات آیینی همیشه بخش قابل‌توجهی از تاریخ ادبیات ما را به خود اختصاص داده و این سهم بزرگ در ادبیات ما به‌دلیل پیوند همیشگی مسائل مذهبی و دینی به زندگی روزمره مردم است. حماسه عاشورا و ایام محرم و صفر که یکی از موضوعات دینی و مذهبی‌ است، همیشه توجه اهالی ادبیات و نویسندگان و شاعران زیادی را جلب کرده تا متعهدانه به توصیف بخشی از آن بپردازند.

درباره کتاب صوتی «هفتاد و سومین نفر»:

یاسین حجازی نامی آشناست که خیلی‌ها او را با کتاب آه (بازخوانی مقتل) می‌شناسند. او علاقه زیادی به بازخوانی متون کهن دارد تا آن‌ها را با ویرایش جدید برای مخاطبان امروزی آماده کند. هفتادوسومین نفر عنوان یکی دیگر از کتاب‌های این نویسنده خوش‌ذوق است که به وضعیت فردی به نام طرماح ‌بین ‌عیدی الطایی در روزهای منتهی به شهادت امام حسین (ع) می‌پردازد. اما همه ماجرا فقط به حضور این شخص و دیدارش با امام حسین (ع) ختم نمی‌شود. موضوع اصلی کتاب «دیر رسیدن است». کسی که دیر به امام برسد، از غم رهایی ندارد و تا همیشه این غم، بلای جانش می‌شود و خاطره تنهایی امام لحظه‌ای از خاطرش نمی‌رود.

کتاب صوتی «هفتاد و سومین نفر» با موضوع حماسه عاشورا با صدای افرادی مثل حامد بهداد، شهاب حسینی و بهروز رضوی منتشر شده است.

 


مبلغ قابل پرداخت 4,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما