اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1032
  • بازدید دیروز : 2373
  • بازدید کل : 2872564

دانلود کتاب شش کلاه تفکر اثر ادوارد دوبونو PDF


دانلود کتاب شش کلاه تفکر اثر ادوارد دوبونو PDF

نوع فایل : PDF

تعداد صفحات : 192 صفحه

 

توضیحات کتاب 

 خلاقیت یا خلاق‌بودن فقط منحصر به یک حوزه خاص نیست و به چیزی محدود نمی‌شود، اما سرچشمه همه خلاقیت‌ها در تفکر خلاق است. اگر بتوانیم خلاقانه بیندیشیم، خلاقیت را در عمل هم نشان می‌دهیم. ادوارد دبونو که به‌نوعی می‌توان او را پدر تفکر خلاق دانست، نظریه شش کلاه تفکر را مطرح کرده و به این بحث می‌پردازد.

درباره کتاب «شش کلاه تفکر»:

کتاب  «شش کلاه تفکر» نوشته ادوارد دوبونو که راهنمایی برای تفکر است، بر پایه تجارب ده‌ها هزار نفر اصلاح و ویرایش شده است.

خواندن کتاب  «شش کلاه تفکر» این امکان را برایمان فراهم می‌آورد که سمت‌وسوی فکری خود را همانند یک رهبر ارکستر سامان دهیم و آنچه را که اراده می‌کنیم، به دست آوریم. در روش «شش کلاه تفکر»، به‌جای تاکید بر «چه هست»، تأکید بر «چه می‌تواند باشد» است.

نویسنده در کتاب شش کلاه تفکر، شیوه‌ای را برای مهارت یافتن در روش‌های مختلف تفکر پیشنهاد می‌کند. هدف از این روش نظم بخشیدن به تفکر و یافتن راه‌های خلاقانه و تصمیم‌گیری بهتر است. برای تمرینی که نویسنده پیشنهاد می‌کند، لازم است شش نفر با کلاه‌هایی که رنگ‌های متفاوتی دارند و هر کدام‌شان نماینده یک روش از تفکر هستند، دو هم جمع شوند. با این تمرین هر فرد می‌تواند درباره شیوه‌های مختلف نگرش و تفکر مهارت کافی را به دست آورد.

چرا خواندن کتاب «شش کلاه تفکر» را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟

نظم بخشیدن به تفکر، یافتن راه‌های خلاقانه، طبقه‌بندی، اولویت‌بندی و تصمیم‌گیری صحیح، مهارت‌هایی هستند که بعد از شنیدن این کتاب صوتی، آن‌ها را به دست می‌آوریم.

ادوارد دوبونو تکنیک شش کلاه را برای ارتقای شیوه تفکر و دست‌یابی به تفکری جامع طراحی کرده است.

 


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ شهریور ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 6269

برچسب های مهم

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما