اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2008
  • بازدید دیروز : 528
  • بازدید کل : 2871167

دانلود کتاب صوتی سکون سخن می‌گوید زمانی برای اندیشیدن اثر جذاب اکهارت تول MP3


دانلود کتاب صوتی سکون سخن می‌گوید زمانی برای اندیشیدن اثر جذاب اکهارت تول MP3

نوع فایل : صوتی ،قابل پخش در موبایل،تبلت،کامپیوتر و سایر دستگاه ها

زمان کل : 2 ساعت و 26 دقیقه

 

 

معرفی کتاب سکون سخن می‌گوید زمانی برای اندیشیدن اثر جذاب اکهارت تول

 

 

سکون طبيعت اصلي توست. سکون چيست؟ نوعي فضا يا هشياري دروني که واژه هاي اين صفحه در آن دريافت مي شوند و به افکار تبديل مي گردند. بدون آن هشياري ، هيچ درکي ، هيچ فکري و جهاني وجود نداشت. تو آن هشياري هستي که به جامه مبدل انسان درآمده اي.هنگامي که به سکوت آگاه مي شوي ، بي درنگ آن حالت هشياري ساکن دروني ايجاد ميشود . اکنون حاضر هستي و از هزاران سال شرطي سازي جمعي بشر به بيرون گام نهاده اي.هر صداي آزار دهنده اي مي تواند به اندازه سکوت مفيد باشد. چگونه؟ مقاومت دروني را در برابر آن کنار بگذار ، بگذار امور همان گونه که هستند ، باشند. اين پذيرش ، تو را به آن قلمروي آرامش درون که سکون است خواهد برد.هرگاه اين لحظه را به هر شکلي که باشد به گونه اي عميق بپذيري ، ساکن شده اي و در آرامش هستي.هنگامي که در سکون به درخت يا انسان مي نگري ، اين کيست که مي نگرد؟ وجود عميق تري از شخص ؛ آگاهي به آفريده اش مي نگرد.کتاب مقدس مي گويد که خدا جهان را آفريد و ديد که خوب است. هنگامي که بدون فکر از درون سکون نگاه مي کني ، تو نيز همان را مي بيني.آيا به دانش بيشتري نياز داري؟ آيا دانش بيشتر ، جهان را حفظ خواهد کرد؟ يا کامپيوتر هاي سريع تر و تجزيه و تحليل هاي علمي تر و هوشمندانه تر موجب محافظت از جهان خواهند شد؟ آيا در اين زمان بشر بيش از همه چيز به انسانيت نياز ندارد؟
اما خرد چيست و در کجا يافت مي شود؟ خرد از توان ساکن بودن ناشي مي شود. فقط بنگر و گوش کن. به چيز ديگري نياز نيست. ساکن بودن ، نگريستن و گوش دادن ، شعور غير فکري درونت را فعال مي کند. بگذار سکون ، گفتار و رفتار تو را هدايت کند.

 


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ شهریور ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 2404

برچسب های مهم

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما