نوع فایل : صوتی ،قابل پخش در موبایل،تبلت،کامپیوتر و سایر دستگاه ها
زمان کل : 2 ساعت و 27 دقیقه
چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم!
نویسنده کتاب یخ شکن ها تام شرایتر ملقب به اَل بزرگ است. آنطور که پیداست او از سال 1972 تجارت بازاریابی شبکه ای را شروع کرده است. تام شرایتر در کنار اینکه بازاریاب موفقی است، نویسنده کتابهای پر فروش بازاریابی هم هست:
و حالا هم کتاب یخ شکن ها را منتشر کرده است. او به این گفته اعتقاد دارد که: «موفقیت از خود رد پا برجای می گذارد.». آری، حرف کاملاً درستی است. اما شکست هم ردپاهایی از خود برجای می گذارد. تام شرایتر هم مثل همه تازه واردهای بازاریاب شبکه ای در اوایل شروع کارش «نه» های زیادی از مشتری ها شنیده است.او می گوید خیلی سعی می کرده که با مشتری های احتمالی سر صحبت را باز کند، اما آنها خیلی سریع موضوع را عوض می کردند و به دنبال بهانه هایی برای رفتن بودند.
در تمام شکست های او سرنخی به وضوح دیده می شد، به نظر شما چه بود؟
تمام صحبت ها و مکالمات او با جملات کلیشه ای و تکراری در مورد فرصتی استثنائی شروع می شد. عباراتی که مورد استفاده قرار می داد بی آنکه خود بداند مشتریان را وادار به «نه» گفتن می کرد. تکرار این اشتباهات، و گفتن پشت سرهم و زنجیروار جملات به مشتریان جدید هم، مشکلش را حل نکرد. مشکلش این بود که کلمات نادرستی به زبان می آورد.
او شروع به تغییر در گفتار خودش را کرد، از جملات آغازین (سر صحبت را باز کردن) اما آن هم تغییری در شغلش ایجاد نکرد.
در ادامه او قصد دارد در کتاب یخ شکن ها به شما اثبات کند که شکست ردپاهای یک شکل از خود بر جای نمی گذارد و مباحث و فرمول هایی از چگونگی «سر صحبت را باز کردن» در کتاب یخ شکن ها برای ما مهیا کرده است.
اگر شما هم صحبتتان را با این جمله شروع می کنید که یک فرصت استثنائی پیدا کرده اید و… به مطالعه این کتاب نیاز فوری دارید!
مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان
برچسب های مهم