اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 324
  • بازدید دیروز : 2373
  • بازدید کل : 2871856

دانلود کتاب صوتی رستگاری در شاوشنک (رهایی از شاوشنک) اثر استفن کینگ MP3


دانلود کتاب صوتی رستگاری در شاوشنک (رهایی از شاوشنک) اثر استفن کینگ MP3

نوع فایل : صوتی ،قابل پخش در موبایل،تبلت،کامپیوتر و سایر دستگاه ها

زمان کل : 2 ساعت و 5 دقیقه

با صدای استاد بهروز رضوی

 

درباره‌ی کتاب صوتی رستگاری در شاوشنک:

رستگاری در شاوشنک درباره‌ی مرد بی‌گناهی است که به سال‌ها زندان محکوم شده است. او برای حقیقت می‌جنگد و حتی لحظه‌ای امیدش را برای آزادی از دست نمی‌دهدو از تمام بدی‌هایی که در حقش شده انتقام خواهد گرفت اما نه با آن معنی که ما از انتقام می‌شناسیم. او روش خودش را دارد. در قسمتی از کتاب می‌خوانیم:

«زندان جهان افسانه‌هاست یا نه؟ هرکسی زندان خاص خود را دارد: شغل بد، بیماری لاعلاج و... اما انسان‌ها باید تونل آزادی خود را حفر کنند.»

بیشتر داستان در زندان اتفاق می‌افتد و شرایط و اتفاقات زندان به خوبی توصیف شده‌اند. کتاب صوتی رستگاری در شاوشنک از آن دسته کتاب‌‌ها‌ست که خیلی زود آن را تمام خواهید کرد.

کتاب صوتی رستگاری در شاوشنک (رهایی از شاوشنک) با نام کامل «ریتاهی وُرث، رستگاری در شاوشنک» یکی دیگر از شاهکار‌های «استفن کینگ» (استیون کینگ)، نویسنده‌ی پرکار در ژانر وحشت، جنایی و معمایی است. فیلمی با همین نام (رستگاری در شاوشنگ) از این کتاب اقتباس شده که به عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما شناخته می‌شود و در سایت معتبر IMDB ، (در زمان نگارش این مطلب) رتبه‌ی یک در بین ۲۵۰ فیلم برتر تاریخ سینما را دارد.

کتاب صوتی رستگاری در شاوشنک برای شماست اگر:

اگر به‌دنبال یک کتاب پرمحتوا و در عین حال جذاب و شنیدنی هستید، کتاب صوتی رستگاری در شاوشنک را از دست ندهید. این کتاب با دیالوگ‌های فوق‌العاده و داستانی جذاب، شما را با خود همراه خواهد کرد. توجه مطلوب به شخصیت پردازی، به شما کمک می‌کند تا به راحتی بتوانید خود را جای تک‌تک شخصیت‌ها بگذارید و دنیا (زندان) را از دید آن‌های ببینید. از این کتاب یک شاهکار سینمایی با همین نام هم اقتباس شده. اگر فیلم رستگاری از شاوشنک را هم دیدید، شنیدن داستان کامل این کتاب صوتی هم خالی از لطف نخواهد بود.

 


مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما