اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1772
  • بازدید دیروز : 1582
  • بازدید کل : 2897662

دانلود کتاب کار و راهنمای آموزش سیستم حقوق و دستمزد همکاران سیستم


دانلود کتاب کار و راهنمای آموزش سیستم حقوق و دستمزد همکاران سیستم

نوع فایل : PDF قابل چاپ

تعداد صفحات : 287 صفحه

حقوق و دستمزد یکی از واحدهای تابعه امور مالی شرکت ها و سازمان ها بوده و بطور خلاصه وظیفه این واحد،نگهداری اطلاعات پرسنل ،ثبت اطلاعات کارکردهای پرسنل،محاسبه حقوق و دستمزد ماهیانه ، پرداخت حقوق و دستمزد محاسبه شده،ارتباط با سازمان تامین اجتماعی،ارتباط با سازمان امور مالیاتی و اداره کار و …. می باشد.

به دلیل اینکه نگهداری این اطلاعات کار سخت و پیچیده ای بوده و نیازمند دقت و صرف زمان بسیار زیادی می باشد وجود نرم افزارهای مالی ضروری گردید و شرکت های نرم افزاری اقدام به تولید این نرم افزارها نموده اند که یکی از معروفترین این شرکت ها که سهم بسزایی در بازار مالی ایران دارد،گروه شرکت های همکاران سیستم می باشد که یکی از بهترین نرم افزارهای حقوق و دستمزد را دارا بوده و سعی نموده تا جدیدترین تغییرات و آئین نامه ها و قوانین مالیاتی و تاین اجتماعی را در نرم افزارهای خود لحاظ نماید.

آشنائی با این نرم افزار می تواند یک گام موثر در ورود فارغ التحصیلان حوزه حسابداری و مالی به بازارکار باشد و پیشنهاد می گردد حتما یکی از دوره های حضوری یا مجازی آشنائی با نرم افزار حقوق و دستمزد همکاران سیستم را شرکت نمائید.

در این پست راهنمای کامل آموزش نرم افزار سیستم حقوق و دستمزد همکاران سیستم را برای آشنائی شما کاربران گرامی قرار داده ایم .

کتاب کار و راهنمای آموزش سیستم حقوق و دستمزد همکاران سیستم

سر فصل های این کتاب:

فصل اول : آشنایی با سیستم حقوق و دستمزد

فصل دوم : آشنایی با سازمان و تشکیلات

فصل سوم : آشنایی با عوامل حقوقی

فصل چهارم : آشنایی با ورود اطلاعات کارکنان

فصل پنجم : آشنایی با مرکز هزینه

فصل ششم : آشنایی با اطلاعات پایه

فصل هفتم : آشنایی با محاسبات و حقوق و دستمزد

فصل هشتم : آشنایی با اطلاعات کنترلی

فصل نهم : آشنایی با گزارشات

فصل دهم : آشنایی با اسناد حقوق 


مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما