اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2273
  • بازدید دیروز : 1265
  • بازدید کل : 2905825

دانلود پاورپوینت سقف کاذب


دانلود پاورپوینت  سقف کاذب

نوع فايل : PPTX/پاورپوينت بهمراه تصاویر

تعداد اسلايد ها : 27 اسلايد

رشته هاي :معماری

تعریف سقف کاذب :

سقف‌های کاذب به سقف‌هایی اطلاق می‌شوند که: بر حسب ظاهر شبیه به سقف‌های معمولی بوده اما، وظایف یک سقف را که تحمل نیروها و بارهای مرده یا زنده و انتقال آن به ستون، دیوار‌ها یا تیرهای حمال است را انجام نمی‌دهد. معمولا سقف‌های کاذب حدود cm30 تا cm50 پایین‌تر از سقف اصلی قرار داشته و اکثرا به منظور پوشاندن لوله‌های آب فاضلاب، کانال کولر، تاسیسات و نظایر آن ساخته می‌شود و از نظر رایزرهای تاسیساتی و عبور اجزای تاسیساتی نقش مهمی‌را دارا می‌باشند.

زیر سازی سقف کاذب :

زیرسازی برای نگه داشتن سقف کاذب است. به مجموعه‌ای از اجزا گفته می‌شود که در کنار هم و با اتصال به هم اسکلتی را به وجود می‌آورند که سقف کاذب (سازه‌های سقف کاذب) بر روی آن متصل می‌شود که خود این اتصال ممکن است به گونه‌های مختلفی صورت گیرد.وظیفه اصلی زیرسازی نگه داشتن سازه‌های سقف کاذب به سقف اصلی است. این نگه داشتن به صورت افقی، عمودی، زاویه دار و قوسی است. زیرسازی تمامی‌سقف کاذب‌ها در مواردی با هم مشترک است و در واقع می‌توان گفت همان عواملی هستند که رقابت بین تولیدکنندگان را به وجود می‌آورند.

انواع سقف های کاذب :

1) سقف کاذب رابیتس

2) سقف کاذب آکوستیکی

3) سقف کاذب پیش ساخته گچی

4) سقف کاذب آلومینیومی‌(دامپا یا لمبه ای)

ادامه در فایل پاورپوینت ...

 

** لينک دانلود فايل ها فورا پس از پرداخت ظاهر خواهد شد **

 


مبلغ قابل پرداخت 3,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما