اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 706
  • بازدید دیروز : 2305
  • بازدید کل : 2898901

دانلود پاورپوینت شبکه های اجتماعی و اثرات آن


دانلود پاورپوینت شبکه های اجتماعی و اثرات آن

نوع فايل : PPTX/پاورپوينت

تعداد اسلايد ها : 28 اسلايد

رشته هاي : روانشناسی ، اجتماعی

تعاریف :

شبکه های اجتماعی در کل به مجموعه ارتباطات بین اعضایمختلف است و از دیدگاه دیگر ساختاری اجتماعی ای است که از افراد های خاص( افراد عضو) تشکیل شده است.
 
1. تعاملات فرد به فرد یا رو در رو را کاهش می‌دهد.
با استفاده بیش از حد از شبکه‌های اجتماعی نه تنها وقت کم‌تری برای گذراندن با افرادی خواهید داشت که به صورت فیزیکی در اطراف شما حضور دارند بلکه دوستان و اعضای خانواده‌تان زمانی که ببینند شما به دستگاه‌های الکترونیکی، موبایل و گدجت های تان بیش از آن‌ها اهمیت می‌دهید از محبت شما نا امید شده و ناراحت خواهند شد. در نهایت هم افراد تمایل کم‌تری به صرف وقت و بودن در کنار شما خواهند داشت.
2. احساس نیاز به توجه را به شدت افزایش می‌دهد.
ارسال پست‌ها و استاتوس های غیرمفید و مبهم در فیس‌بوک، لاین و .... به راحتی می‌تواند تبدیل به عادتی زننده و مخرب در زندگی افرادی شود که غالباً از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. رقابت بی‌پایان برای به دست آوردن لایک بیشتر و کامنت های متعدد می‌تواند زندگی شما را به نابودی بکشاند.
3. توجه شما را از اهداف زندگی واقعی منحرف خواهد کرد.
}درک این موضوع که توجه بیش از حد افراد به دنیای مجازی و هویت خود در شبکه‌های اجتماعی آن‌ها را از رقابت در دنیای واقعی و رسیدن به اهداف مهم بازداشته بسیار آسان است. اکثر جوانان به جای اینکه با تلاش و پشتکار مهارت‌های لازم برای رسیدن به اهداف عالی خود را کسب کنند ترجیح می‌دهند به فوق ستاره‌ای در دنیای مجازی و شبکه‌هایی از قبیل فیس‌بوک، توییتر و … شوند.
 
ادامه در فایل پاورپوینت ...

** لينک دانلود فايل ها فورا پس از پرداخت ظاهر خواهد شد **


مبلغ قابل پرداخت 3,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما