اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 543
  • بازدید دیروز : 1582
  • بازدید کل : 2896433

دانلود پاورپوینت کارگاه آموزشی محاسبات سلولی و قلب رآکتور


دانلود پاورپوینت کارگاه آموزشی محاسبات سلولی و قلب رآکتور

نوع فايل : PPTX/پاورپوينت بهمراه تصاویر و نمودارها

تعداد اسلايد ها : 127 اسلايد

رشته هاي : فیزیک

شهید دکتر مجید شهریاری

کد محاسبات سلولی راکتور:

برای بدست آوردن توزيع شار نوترون حرارتی و مقدار ضريب تکثير موثر می بايست به حل معادلات ترابرد پرداخت. در عمل محاسبات مورد نياز مهندسی توسط روشهای يقينی محقق ميشود.

متاسفانه با روشهای يقينی حل معادلات ترابرد در کل راکتور با منظور نمودن جزييات آن و وابستگی سطح مقطع ها به انرژی عملی نيست. به اين دليل روش حل به دو مرحله اصلی تقسيم ميشود:

1- محاسبات شبکه راکتور(محاسبات سلولی)

2- محاسبات قلب راکتور (شامل تمامی اجزا تشکيل دهنده قلب)

ثابت های گروهی از محاسبات شبکه راکتور (محاسبات سلولی) بدست آمده و برای محاسبه ضرايب معادلات مرحله دوم بکار می روند. در محاسبات شبکه راکتور با درنظرگرفتن هرسه متغِير مستقل در معادلات ترابرد نوترون تقريب هايی صورت ميگيرد:

الف) - استفاده از گروههای انرژی: سطح مقطع های نوترونی توابع پيچيده ای از انرژی بوده و لازم است که آنها را به طريقی در بازه های گسسته انرژی ميانگيری نماييم.

ب)- ساده سازی نمايش هندسی-اغلب مسايل واقعی سه بعدی بوده و معمولا تقريب آنها به مدلهای دوبعدی ويا يک بعدی با شرايط مرزی مناسب ضروری است. 

ادامه در فایل پاورپوینت ...

** لينک دانلود فايل ها فورا پس از پرداخت ظاهر خواهد شد **


مبلغ قابل پرداخت 3,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما