اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 597
  • بازدید دیروز : 528
  • بازدید کل : 2869756

دانلود کتاب صوتی آیین زندگی مردمان موثر از استفان کاوی - MP3


دانلود کتاب صوتی آیین زندگی مردمان موثر از استفان کاوی - MP3

نوع فایل : MP3 

زمان کتاب صوتی: 11 ساعت و 52 دقیقه

نویسنده: استفان کاوی

معرفی :

کتاب صوتی آیین زندگی مردمان موثر عمیق و نیرومند با پرتو درخشانش بر کمبودها و نواقص مدیریت زمان غلبه کرده و یاریمان می کند که به جای مشاهده ی زندگی به صورت بخشهای جداگانه، تصویر تمام نمای آن را ببینیم. کتاب صوتی آیین زندگی مردمان موثر می تواند ابزاری برای تغییر و تحول راستین زندگیمان باشد. هر فرد که بخواهد از مدیریت زمان به رهبری فردی تغییر جهت دهد. باید این کتاب را بخواند، اصول آن را جذب کند و از مطالب و نکته های ارزنده اش سود ببرد. از استفان کاوی کتاب دیگر برجای مانده به نام هفت عادت مردمان موثر مکتب نوین خواندن این کتاب را نیز به شما توصیه می کند.

اگر سخت تر، سریع تر و زیرکانه ترکار کردن مسایل را حل نمی کند. پس چه عاملی در این زمینه موثر است. چند لحظه از هر چه کارهست دست بکشید و به طور جدی به مهمترین عوامل زندگیتان فکر کنید و چهار مورد از آنها را نام ببرید. حال ببینید تا چه اندازه توجه مراقبت صرف این امور می کنید. ما هنگام کار در مرکز رهبری کاوی با مردمان زیادی از سراسر جهان در ارتباط بوده و به طور مداوم تحت تاثیر نقطه نظر هایشان قرار می گیریم. بسیاری از این افراد فعال سختکوش توانا و علاقه مندند. و مایل هستند در زندگی شان تفاوت ایجاد کنند. اما پیوسته از کشمکش ها و مسایل که همه روزه برای تحقق مهمترین جنبه های زندگیشان با آنها روبرو می شوند شکوه و گلایه می کنند .

**لینک دانلود فایل ها فورا پس از پرداخت ظاهر خواهد شد **


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما