اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 699
  • بازدید دیروز : 528
  • بازدید کل : 2869858

دانلود کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین


دانلود کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

نوع فایل : صوتی و PDF

ترجمه : لیلا رحمتی 

تعداد صفحات کتاب : 297 صفحه

زمان فایل صوتی : 8 ساعت و 46 دقیقه

معرفی :

خانم فلورانس اسکاول شین در ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱ در یکی از خانواده‌های قدیمی فیلادلفیایی در کامدون نیوجرسی به دنیا آمد. سالیان متمادی در مقام هنرمند (نقاش)، مشاور امور، متافیزیسین و خطیب، نامی بلند آوازه داشت. وی سالیان بسیار در نیویورک به تدریس علوم مابعدالطبیعه پرداخت. افراد زیادی در جلسات درس او شرکت می‌کردند و او از طریق پیام‌های معنوی خود را به گروه بیشماری می‌رساند.
کتاب‌های او نه تنها در امریکا، بلکه در دیگر کشورها نیز از محبوبیت خاصی برخوردار شدند. در اکثر کشورها و حتی روستاها و مناطق دور افتاده مخاطبان زیادی به هم زدند. بارها افرادی را دیده‌ام که با خواندن یک کتاب از اسکاول شین راه درست و حقیقت زندگی را دریافته‌اند.
بزرگ‌ترین علل موفقیت او این بود که همواره سعی می‌کرد خودش باشد. ساده، صمیمی، مهربان وشوخ طبع. هرگز به دنبال این نبود که با کلام ادیبانه، خشک و رسمی به زور در روح دیگران نفوذ کند. بنابراین محبوب هزاران نفر از افرادی بود که نتوانسته بودند به شیوه‌های متداول و مرسوم قدیمی پیام معنویت را دریابند؛ حتی کسانی که کتاب‌های ساده مابعدالطبیعه برایشان چندان جاذبه‌ای نداشت. به او پناه می‌آوردند.
با وجود این که عمیقا مذهبی بود ولی رفتار بسیار ساده‌ای داشت و روحانی بودنش از برخوردهایش با مسائل قابل تشخیص بود. در تدریس هرگز تمایل به استفاده از روش‌های فنی و دانشگاهی نداشت و همواره از مثال‌های ملموس، عملی و روزمره زندگی استفاده می‌کرد.
اسکاول شین پیش از آن که معلم حقیقت شود، به تصویرگری کتاب‌ها می‌پرداخت. گرچه او در سال ۱۹۴۰ درگذشت، ولی کتاب هایش هنوز الهام بخش، محرک و ماندگار در نزد کسانی است که در فراگرفتن این علوم تلاش می‌کنند. او در سال ۱۹۲۵ نخستین کتابش را به نام بازی زندگی و راه رسم این بازی را منتشر کرد.

**لینک دانلود فایل ها فورا پس از پرداخت ظاهر خواهد شد **


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما