اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 941
  • بازدید دیروز : 2305
  • بازدید کل : 2899136

دانلود کتاب سفر روح نوشته دکتر مایکل نیوتن مترجم دکتر محمود دانایی


دانلود کتاب سفر روح نوشته دکتر مایکل نیوتن مترجم دکتر محمود دانایی

نوع فایل : PDF

تعداد صفحات : ۳۴۳ صفحه

نویسنده : دکتر مایکل نیوتن

ترجمه : دکتر محمود دانایی

 

معرفی کتاب :

کتاب پیش روی شما حاصل تحقیقات دکتر مایکل نیوتن (روانشناس) است که در طول چهل سال درمان و بررسی صدها مورد خاص گردآوری شده است. در این میان او که بیشترینتوجه خود را به حالات گوناگون روان و روح متمرکز کرده به مواردی از حالات روح و عالم برزح و کیفیات گوناگون آن دست یافته است که جای تفکر دارد.

وی نتایح تحقیقات خود را در این سالها از طریق تدریس در دانشگاه‌های امریکا و شرکت در سمینارها، کارگاه‌های آموزشی و کنفرانس‌های متعدد در اختیار علاقمندان قرار داده است. دکتر نیوتن در این کتاب و کتاب سرنوشت ارواح (Destiny of Souls) حالات و تجربیات گوناگون بیماران خود را دسته بندی کرده و با بیانی شیوا یافته‌های آنان را در دسترس علاقمندان قرار داده است.
تحقیقات دکتر نیوتن و دیگر دانشمندانی که در این زمینه تحقیقات علمی وسیع انجام داده‌اند، دال بر تحکیم اصول ادیان است. از جمله این که خداوندی قادر، متعال، یکتا، مهربان و حاکم بر کائنات وجود دارد. دنیایی به غیر از دنیای مادی اما لطیف‌تر و نورانی‌تر وجود دارد که جایگاه ابدی روح است. انسان تنها دارای یک قالب عنصری شامل اعضا و جوارح نیست بلکه ورای این بعد جسمانی و مادی بعدی روحی قرار دارد که منشأ ملکوتی دارد و حاصل دم پروردگاری است و این بعد روحی است که انسان را از حیوان متمایز می‌کند و موجد بعد اخلاقی در اوست. این بعد اخلاقی است که به انسان امکان می‌دهد نوع دوست شود، با همنوعان خود همدردی کند و از شادی آنان شاد شود، وظیفه شناس شود، قدر شناس شود و نسبت به همنوع خود مهربان و مشفق و در جهت خدمت به آنان کوشا باشد.
آنچه در این کتاب آمده است مدیون تلاش کسانی است که در جستجوی کمک به سوی من آمده‌اند و من آنها را هیپنوتیزم کردم چرا که این روش از نظر من وسیله قابل اعتمادی است برای کشف حقایق عوالم بعد.
شرح سفر روح به عالم دیگر برآمده از خاطرات کسانی است که طی سال‌ها برای هیپنوتیزم درمانی به من مراجعه کردند. این خاطرات واقعی بیانگر آن است که عالم برزخ عالمی واقعی و ملموس است و در آن فضایی سرشار از محبت شفقت و آرامش حکمفرماست.
شگفتی‌های عالم برزخ و مراحل مختلف آن نشان می‌دهد که هدف نهایی خلقت به کمال رسیدن مخلوقات است یعنی برخورداری آنها از تمام نعمات و نشأت الهی و همه مخلوقات می‌توانند به اندازه کوشش و ظرفیتشان از آن سیراب شوند.

 

** لینک دانلود فایل فورا پس از پرداخت ظاهر و همچین به شما ایمیل خواهد شد**


مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 2184

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما