اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 342
  • بازدید دیروز : 2373
  • بازدید کل : 2871874

دانلود کتاب صوتی هیچ چیز نمی تواند مرا ناراحت کند اثر آلبرت الیس MP3


دانلود کتاب صوتی هیچ چیز نمی تواند مرا ناراحت کند اثر آلبرت الیس MP3

نوع فایل : صوتی ، قابل پخش در موبایل،تبلت،کامپیوتر و سایر دستگاه ها

زمان کل : 20 دقیقه

 

درباره کتاب هیچ چیز نمی‌تواند ناراحتم کند

این کتاب به شما کمک خواهد کرد وقتی مشکلی پیدا می‌کنید، احساسات شدیدتان را بروز دهید. البته در این کتاب بین احساس‌های مناسب و مفید نگرانی، تأسف، غم یا آزردگی و احساس نامناسب و مخرب وحشت، افسردگی، خشم و تأسف خوردن به حال خود، فرق گذاشته می‌شود. این کتاب راه و رسم کنار آمدن با مشکلات زندگی و داشتن احساس بهتر هنگام مواجه شدن با مشکلات را به شما یاد می‌دهد. اما نکته‌ی مهمتر- و خیلی مهمتر- این که به شما نشان می‌دهد چطور وقتی خودتان را بی‌جهت «روان‌رنجور» و ذله می‌کنید، احساس بهتری پیدا کنید و بهبود یابید. این کتاب نه تنها راه و رسم در اختیار گرفتن سرنوشت هیجانی‌تان و ناراحت نشدن از هیچ چیز (آره هیچ چیز!) را به شما می‌آموزد، بلکه به شما یاد می‌دهد چطور از قوه خود گردانی خویش استفاده کنید. این کتاب به شما تمرین‌های عملی زیادی می‌دهد. این تمرین‌ها به شما اجازه می‌دهند روی شیوه‌های بازنگری در زندگی و زندگی دوباره به روش درمان عقلانی- هیجانی، کار و این شیوه‌ها را تمرین کنید. بالاخره آیا این کتاب به شما یاد می‌دهد که از هیچ چیز- آره از هیچ چیز- ناراحت نشوید؟ واقعا؟ صادقانه؟ مزخرف نیست؟ بله واقعا به شما یاد می‌دهد از هیچ چیز ناراحت نشوید- البته به شرط آن که خالصانه به پیام آن گوش (گ ـ و ـ ش) بدهید و روی استفاده از آن کار (ک ـ ا ـ ر) کنید.


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 2751

برچسب های مهم

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما