اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2077
  • بازدید دیروز : 528
  • بازدید کل : 2871236

کتاب صوتی مدیر یک دقیقه ای از اسپنسر جانسون "MP3+PDF"


کتاب صوتی مدیر یک دقیقه ای از اسپنسر جانسون "MP3+PDF"

MP3+PDF

خلاصه ای از کتاب مدیر یک دقیقه ای از اسپینر جانسون که در مجله توسعه دهندگان فعال در زمینه های آموزش، ایزو ، طراحی وب سایت، متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت ارائه شده است.

مدیر یک دقیقه ای سمبلی است که به هر یک از ما یاد آوری می کند که هر روز یک دقیقه به چهره افرادی که بر آنها مدیریت می کنیم نگاه کنیم و بخاطر بسپاریم که آنها مهمترین منابع ما هستند.

بنابراین این کتاب به مدیران یادآوری می کند که تک تک کارمندانش به عنوان منابع آگاهی و دانایی شرکت حساب می شود.اینکه انسان ها چگونه میتوانند به نتایج ارزشمند برسند و به یکدیگر و سازمان علاقمند باشند. مراحل قدم گذاشتن در رسیدن به اهداف از نظر کتاب مدیر یک دقیقه ای اثر اسپنسر جانسون عبارتند از :

توافق روی اهداف

مشخص کردن رفتار صحیح

اهداف را در کمتر از ۲۵۰کلمه روی یک کاغذ بنویسیم

خواندن هر هدف در صورتی که کمتر از یک دقیقه طول بکشد

اختصاص یک دقیقه زمان به ارزیابی عملکردها

ببینید رفتارتان با اهدافتان همخوانی دارد یا خیر.

این کتاب در مورد تشویق های یک دقیقه ای توضیح می دهد که مدیر باید خیلی واضح و روشن بگوید که چه کاری به درستی انجام شده و کارکنان خود را بلافاصله تشویق کند، به کارکنان بگوید که چقدر از کارشان راضی و خوشحال است و آن ها را به انجام دوباره ی ان کار تشویق کند و بسیاری نکات و آموزش هایی که در این کتاب درمی یابید.


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ بهمن ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1877

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما