اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2218
  • بازدید دیروز : 528
  • بازدید کل : 2871377

دانلود کتاب ربه کا اثر دافنه دو موریه PDF


دانلود کتاب ربه کا اثر دافنه دو موریه PDF

نوع فایل : PDF

تعداد صفحات : 261 صفحه

کتاب ربه کا (Rebecca) اثر معروف دافنه دوموریه، یک رمان عاشقانه کلاسیک محسوب می‌شود که از ۸۰ سال پیش خیلی خوب توانسته جایش را در قفسه‌ی کتاب‌فروشی‌ها حفظ کند و همچنان موردتوجه کتاب‌دوستان باقی بماند. با ما همراه باشید تا بدانید دلیل محبوبیت کتاب ربه کا چیست و چرا بعد از ۸۰ سال شما هم می‌توانید از خواندن آن لذت ببرید.

درباره‌ی کتاب ربه کا

ربه کا اثر معروف دافنه دوموریه، از نظر بسیاری تأثیرپذیرفته از داستان جین ایر بوده که اگر این‌طور هم باشد، این کتاب شخصیت داستانی‌ای بی‌همتا و قوی دارد.

ربه کا داستان رذیلت در مقابل معصومیت است؛ اینکه هیچ امر اخلاقی در نگاه اول آن چیزی نیست که به چشم می‌آید و تنها گذر زمان است که به ما می‌فهماند، چه کسی در نقش شیطان و چه کسی فرشته است.

ادامه داستان درواقع اوج روایت است؛ آنجایی که زن جوان در پیِ کشف هویت بانوی قبلی قصر یعنی ربه کا برمی‌آید و قصد دارد همچون او رفتار کند. چالش و تعارض اصلی داستان در این بخش از داستان شکل می‌گیرد که خواننده را با تمام وجود مشتاق خواندن ادامه‌ی داستان نگه می‌دارد.


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1854

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما