اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 799
  • بازدید دیروز : 2305
  • بازدید کل : 2898994

دانلود کتاب صوتی شفای زندگی نوشته لوییز هی MP3


دانلود کتاب صوتی  شفای زندگی نوشته لوییز هی MP3

نوع فایل : صوتی MP3

زمان کل : 6 ساعت و 4 دقیقه

 

معرفی کتاب شفای زندگی نوشته لوییز هی:

کتاب «شفای زندگی» نوشته‌ی «لوییز ال هی» یکی از نویسندگان، سخنوران و درمان‌ گرهای تاثیرگذار در دنیا است. این کتاب در زمینه‌ی خودسازی، تحول جسم و جان و ذهن و همین‌طور پزشکی‌کلی‌ نگر در سراسر دنیا بسیار معروف است.

نویسنده در بخش اول پیش از شروع با ارائه پیشنهاداتی به خوانندگان درباره چگونه مطالعه کردن این کتاب، معرفی نکات و نگاه کلی خود مقدمه‌چینی می‌کند.

بخش دوم با عنوان جلسه‌یی با لوییز در هشت فصل ریشه‌های فکری و مشکلات را معرفی می‌کند و قدم به قدم گام‌های آگاهی را با مثال‌هایی ملموس از زندگی پیش می‌برد.

مشکل چیست؟

مشکل از کجا پدید می‌آید؟

آیا حقیقت دارد؟

حالا چه‌کار می‌کنیم؟ و … از عناوین اصلی این بخش هستند.

سومین بخش از این کتاب با عنوان به‌کار بردن این آرمان‌ها در شش فصل و دو پیوست، برای ایجاد تغییر و تحول در هر یک از موضوعات موردتوجه که آدم‌ها بیش‌ترین چالش‌ها را در آن زمینه‌ها‌ دارند؛ مثل روابط، کار، موفقیت، ثروت و جسم پیشنهاداتی را ارائه می‌کند.


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1713

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما