اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 622
  • بازدید دیروز : 2373
  • بازدید کل : 2872154

دانلود کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو اثر دارن هاردی MP3


دانلود کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو اثر دارن هاردی MP3

نوع فایل : صوتی MP3

زمان کل : 2 ساعت و 36 دقیقه

 

خلاصه کتاب

 

کتاب صوتی «بهترین سال زندگی تو» کتاب تأثیرگذار، کاربردی و جذابی است که برای مخاطبان مطالب و نکات بسیار مهمی برای رسیدن به موفقیت و خوشبختی را دارد. کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو توسط نویسنده و سخنران انگیزشی معروف «دارن هاردی» با تلاش و دقت فراوان به قلم تحریر درآمده و نوشته‌شده است. کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو توسط مترجم توانا «آناهیتا پاشایی راد» ترجمه و بازنویسی شده است تا به‌راحتی در اختیار مخاطبان و خوانندگان قرار بگیرد. خواندن کتاب صوتی «بهترین سال زندگی تو» را به دوستان عزیز توصیه می‌کنم.

خلاصه‌ای از کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو:

کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو که درواقع روش اثبات‌شده و مطمئنی برای رسیدن به اهداف و آرزوهای بزرگ است به شما و همه‌کسانی که این کتاب را مطالعه می‌کنند می‌آموزد و یاد می‌دهد که چگونه و با استفاده از چه راهکارهایی در عرض چند ماه به خاسته‌ها و اهداف خود برسند که بقیه افراد، در کل زندگی خود به آن می‌رسند. اگر شما انسان قدرتمند و توانمندی هستید که انگیزه و شور و اشتیاق فراوانی برای عوض کردن زندگی‌تان دارید و می‌خواهید که زندگی و آینده خود را دوباره طراحی کنید و بسازید، این کتاب به شما کمک بسیار زیادی می‌کند و تأثیرگذار خواهد بود. شما با خواندن کتاب صوتی «بهترین سال زندگی تو» می‌توانید به آرزوها و اهداف بزرگ خود دست پیدا کنید و خود را به سمت اهداف و آرزوهایتان سوق دهید و در این مسیر شجاعانه، قوی و با اعتمادبه‌نفس بالا قدم بردارید.
بیشتر مردم در دنیا برای رسیدن به اهداف، خاسته‌ها و نیازمندی‌شان به‌سختی تلاش و کار می‌کنند. به همین دلیل می‌توان گفت: پیشرفت کردن در زندگی و رسیدن به موفقیت بسیار راحت و آسان خواهد بود. فقط کافی است در این راه ایستادگی و مقاومت داشته باشید و به‌سوی آینده حرکت کنید و قدم بردارید.

قسمتی از کتاب بهترین سال زندگی تو:

سلام دوستان. من شمارا می‌شناسم. ممکن است شمارا شخصاً نشناسم اما در مورد شما اطلاعاتی دارم. میدانم که شما می‌خواهید کار بزرگی در زندگی‌تان انجام بدهید. میدانم که شما می‌خواهید بیشتر ازآنچه دارید به دست بیاورید و بیشتر از آن چیزی که سایر افراد در زندگی‌شان طلب می‌کنند داشته باشید.
من میدانم شما روی‌ای‌ای درک نشده، آرزوهای بزرگ و اشتیاق برای انجام کاری بزرگ در زندگی‌تان دارید. شما تصمیم گرفته‌اید به این کتاب گوش بدهید. این نشان می‌دهد که شما و من شبیه همیم. ما برای رسیدن به اهدافمان تلاش می‌کنیم. برخی از افراد از مفاهیم درون این کتاب می‌ترسند. آن‌ها نمی‌خواهند بیشتر تلاش کنند. آن‌ها از داشتن اهداف بزرگ می‌ترسند. آن‌ها می‌ترسند که از افراد بزرگ جامعه یاد بگیرند؛ اما شما این‌طور نیستید. شما دقیقاً همان فردی هستید که این کتاب مناسب او است.
3 درصد برتر. شما تصمیم گرفته‌اید به این کتاب گوش بدهید و خودتان را از بقیه جدا کنید. آیا میدانید 97 درصد جامعه تفکر عمیقی نسبت به خاسته‌های خودشان در زندگی ندارند. آن‌ها در تهیه لیست خرید خار و بار خودشان بسیار پرتلاش هستند اما در تعین اهداف خودشان تلاش چندانی نمی‌کنند. به همین خاطر است که پیشرفت در زندگی بسیار آسان است. شروع کنید و از آن‌ها سبقت بگیرید. بیشتر مردم یا همان 97 درصد ناراحت نمی‌شوند ...

دارن هاردی در کتاب بهترین سال زندگی تو چه می‌گوید؟

دارن هاردی در این کتاب بسیار زیبا ابتدا از دوران کودکی خود سخن می‌گوید. او می‌گوید: وقتی شش‌ساله بودم، در خانواده نسبتاً مرفهی زندگی می‌کردم که گاهی اوقات آن‌ها برای اسکی کردن به منطقه تاهی می‌رفتند. غروب شده بود و کم‌کم خورشید پایین می‌رفت و من بی‌صبرانه منتظر پدرم بودم که او را ببینم. پدرم بالای تپه‌ها ایستاده بود و مشغول جمع‌کردن وسایل اسکی خواهرم بود. من که اسکی‌هایم را از پا درآورده بوم ناگهان به سمت پدرم دویدم و بلند فریاد زدم: پدر! من تمام این مدت را بدون این‌که زمین بخورم اسکی ‌بازی کردم. من اسکی را به‌خوبی یاد گرفتم پدر.
در همین لحظه کم من باذوق کنار او ایستاده بود؛ بدون این‌که پدرم به من نگاهی کند گفت: پس تو امروز هیچ پیشرفتی نکردی. من هان جا خشکم زد و اصلاً انتظار شنیدن چنین حرفی را از پدرم در آن موقعیت نداشتم. پس از گذشت چند دقیقه بالاخره پدر به من نگاه کرد و گفت: ببین پسرم، اگر تو نتوانی توانایی‌ها و قدرت‌های فعلی خودت را پشت سر بگزاری، پس نمی‌توانی موفق‌تر از این شوی و رشد بیشتری کنی. تو باید زمین بخوری و سختی بکشی تا پیشرفت کنی و موفق بشوی؛ پس زمین خوردن بخش مهمی از پیشرفت کردن و موفق شدن است. من دارن هاردی در طول دوران کودکی و نوجوانی خود این جمله را بارها و بارها هم شنیده‌ام و هم خوانده‌ام.لازم به ذکر است که گاراژ و پارکینگ خانه ما به‌عنوان باشگاه خصوصی پدرم محسوب می‌شد و روی دیوارها آن با حروف بزرگ و سیاه نوشته‌شده بود: (نابرده رنج، گنج میسر نمی‌شود). من بسیاری از موفقیت‌ها و پیشرفت‌های خودم را مدیون این جمله هستم.

درباره دارن هاردی:

دارن هاردی متولد 1 فوریه سال 1971 در ایالات‌متحده آمریکا است که در حال حاضر او در شهر سن دیگو کالیفرنیا ساکن است و زندگی می‌کند. او در سن 27 سالگی موفق به تأسیس بزرگ‌ترین، بهترین و معروف‌ترین شرکت در دنیا شده است که ارزش شرکت او بیشتر از 50 میلیون دلار برآورد شده است. امروزه و در حال حاضر دارن هاردی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین، معروف‌ترین و سرشناس‌ترین سخنران‌ها، مشاوران و نویسندگان آمریکایی‌تبار به شمار می‌رود که برای دو دهه مدیریت مجله موفقیت را بر عهده داشته و به‌خوبی از پس آن برآمده است. دارن ازجمله نویسندگان معروفی است که کتاب‌های او به‌عنوان پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز معرفی‌شده است.
ازجمله آثار زیبا و پرفروش دارن هاردی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
بهترین سال زندگی تو، اثر مرکب، استثنا باشید، امسال تکرار نخواهد شد، پیغامی سری برای موفق شدن، کارآفرینی به روش دارن هاردی، پیغام سری برای موفق شدن، باورهایی برای یک زندگی موفق، دیوانگان ثروت ساز، بهره‌وری دیوانه‌وار، ترن هوایی کارآفرینی، رهبری در قرن 21, اثر مرکب: گام‌به‌گام موفقیت خود را افزایش دهید، قطار سرعت به‌سوی ثروت: چرا اکنون زمان سوارشدن به این قطار هوایی است، پیغامی سری برای موفق شدن، اتصال فروش و تصمیمات سرنوشت‌ساز.

 


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 2093

برچسب های مهم

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما