اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 285
  • بازدید دیروز : 2373
  • بازدید کل : 2871817

دانلود کتاب کتاب صوتی بار هستی؛ سبکی تحمل ناپذیر هستی اثر میلان کوندرا MP3


دانلود کتاب کتاب صوتی بار هستی؛  سبکی تحمل ناپذیر هستی اثر میلان کوندرا MP3

نوع فایل : صوتی MP3

زمان کل : 8 ساعت و 52 دقیقه

 

درباره کتاب :

این کتاب داستان توما جراح موفق ساکن پراگ است که با دختری به نام ترزا آشنا می‌شود. توما به خاطر شکست قبلی‌اش در زندگی مشترک تبدیل به فردی حساس شده که از ازدواج مجدد هراس دارد، اما در نهایت علاقه‌اش به ترزا منجر به ازدواج می‌شود. اتفاقات زندگی شخصیت‌های اصلی این کتاب، در سال‌های بهار پراگ جریان دارد تا زمانی که کشور چک درگیر جنگ می‌شود و روند جریانات را به‌طورکلی تحت تاثیر خود قرار می‌دهد، تا حدی که توما و ترزا برای رهایی از دغدغههای جنگ برای ادامه زندگی به روستایی کوچک پناه میبرند اما این سفر خود آغاز سفری بزرگتر است.
زبان نافذ و نگاه فلسفی این کتاب، از همان آغاز خواننده را با مسائل بنیادی هستی بشر روبه‌رو می‌کند و به تفکر وامی‌دارد. شخصیت‌های رمان با بیان احساسات، تفکرات و رؤیاهای خود، موقعیت انسان را در برابر چشمان ما به نمایش می‌گذارند و تلخ‌کامی‌ها و سرخوردگی‌هایش را تصویر می‌کنند.
در بخش آغازین کتاب «بار هستی» می‌خوانیم:
«چگونه بار هستی را به دوش می‌کشیم؟ آیا «سنگینی» بار هول‌انگیز و «سبکی» آن دل‌پذیر است؟ «بار هرچه سنگین‌تر باشد، زندگی ما به زمین نزدیک‌تر، واقعی‌تر و حقیقی‌تر است... در عوض، فقدان کامل بار موجب می‌شود که انسان از هوا سبک‌تر شود، به پرواز درآید، از زمین و انسان زمینی دور گردد، به‌صورت یک موجود نیمه واقعی درآید و حرکاتش هم آزاد و هم بی‌معنا شود.»

در زندگی با همه چیز برای نخستین
بار برخورد میکنیم، مانند هنرپیشه ای که بدون
تمرین وارد صحنه شود، اما اگر اولین
تمرین زندگی خود زندگی باشد پس برای زندگی
چه ارزشی میتوان قائل شد ...!


مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1967

برچسب های مهم

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما