اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 600
  • بازدید دیروز : 2373
  • بازدید کل : 2872132

دانلود کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو دونالد ترامپ MP3


دانلود کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو دونالد ترامپ MP3

نوع فایل : صوتی MP3

زمان کل : 4 ساعت و 5 دقیقه

 

خلاصه کتاب

 

کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو توسط دونالد ترامپ؛ رئیس‌جمهور کنونی آمریکا نوشته شده است. دونالد ترامپ در این کتاب صوتی به ارائه راهکارها و ایده‌هایی کارآمد و مفید در جهت رسیدن به تجارتی پر سود پرداخته است. کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو از جمله پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین کتاب‌های نوشته شده توسط دونالد ترامپ به شمار می‌رود. فایل صوتی این کتاب در چهار بخش مجزا جمع آوری شده است.اگر به دنبال دستیابی به فنون موفقیت در زندگی خود هستید، کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو پیشنهاد مناسبی برای شماست.

خلاصه‌ای از کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو:

دونالد ترامپ در کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو به معرفی روش‌ها و تکنیک‌هایی که خود در طول زندگی‌اش در هنگام مواجه با چالش‌های زندگی از آن‌ها بهره جسته، پرداخته است. وی با استفاده از این تکنیک‌ها چالش‌های زندگی خود را به موفقیت تغییر داده است.

از نظر نویسنده داشتن اعتمادبه‌نفس، کلید اصلی پایداری است، بدین ترتیب کتاب مذکور اعتمادبه‌نفس موردنیاز برای ایستادن در مقابل چالش‌ها و در نتیجه تسلیم نشدن در برابر آن‌ها را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

قسمتی از کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو:

خود را همچون ارتشی یک نفره در نظر بگیرید؛ شما هم فرمانده‌اید و هم سرباز. باید به تنهایی برنامه‌ریزی و به تنهایی اجرا کنید.

وقتی کل دنیا به شما بگوید که همه چیز تمام شده، چه‌کار می‌کنید؟ و من در اوایل دهه ۱۹۹۰ با چنین موقعیتی مواجه شدم؛ وقتی‌که در کتاب رکوردهای جهانی گینس به‌عنوان بزرگ‌ترین بازگشت مالی در تاریخ نام خود را به ثبت رساندم. من به کسی پیشنهاد نمی‌دهم که همین هدف را در سر بپروراند، اما وقتی در موقعیتی مشابه قرار گرفتید، این موضوع چشم‌انداز خاصی را در اختیارتان قرار می‌دهد که ممکن است برای افراد دیگر مفید باشد.

گفته شده چیزی که باعث میشه من برای مردم در دسترس باشم، جدایی از برنامه کارآموز که در دنیای تجارت به نمایش می‌گذارم این هست که من هم با مصیبت‌های زیادی روبرو شدم. این چیزی هست که تمام افراد می‌توانند به آن اشاره داشته باشند. تفاوت ممکن است در تعداد صفرهای بعد از اعداد باشد، اما نکته اینجاست که افراد می‌توانند به دشواری‌ها اشاره داشته باشند. من فکر نمی‌کنم کسی بتواند با تجاربی بدون چالش در زندگی خودش روبرو بشود.

در تمام این سال‌ها آدم‌های زیادی را دیده‌ام که رسیدن به موفقیت برایشان یک آرزو بوده است. خودم هم یکی از آن‌ها هستم و با این‌که هنوز به اوج پیروزی نرسیده‌ام، ولی تا همین‌جا هم به موفقیت‌های زیادی نائل شده‌ام. اغلب از من می‌پرسند رمز و راز موفقیت چیست؟ به نظرم نباید نام آن را راز گذاشت بلکه هر کدام از ما باید فرمول موفقیتی را که برایمان کارساز است پیدا کنیم. این مجموعه نوشته‌ها در واقع همانند یک راهنما عمل می‌کنند تا شما را به سوی طرز فکری سوق دهند که باعث می‌شوند به موفقیت نائل شوید.

نظر نویسنده درباره کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو:

دونالد ترامپ درخصوص کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو این‌گونه اظهارنظر نموده است: موضوع این کتاب از جمله موضوعات موردعلاقه من است؛ هرگز تسلیم نشدن و به راه خود ادامه دادن، موضوعی که بارها و بارها برای خودم در زندگی اتفاق افتاده است.

به طور حتم می‌دانید که تاکنون کتاب‌های بسیار زیادی از من به چاپ رسیده؛ بنابراین هدف من از نگارش این کتاب نیاز من به سود حاصل از فروش آن نبوده و نیست، بلکه من از نگارش این کتاب اهداف مهم‌تری را در نظر داشته‌ام که از آن جمله می‌توان به این مهم اشاره کرد که قصد داشتم به دیگران نیز بیاموزم در هر شرایطی آماده باشند تا از موضوعات و حتی چالش‌های پیش آمده در زندگی به نفع خودتان استفاده کنید.

 


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1913

برچسب های مهم

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما