اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1435
  • بازدید دیروز : 779
  • بازدید کل : 2893398

دانلود کتاب صوتی مسیح باز مصلوب اثر نیکوس کازانتزاکیس MP3


دانلود کتاب صوتی مسیح باز مصلوب اثر نیکوس کازانتزاکیس MP3

نوع فایل : صوتی قابل پخش در موبایل،تبلت،کامپیوتر و سایر دستگاه ها

زمان کل : 23 ساعت

کتاب صوتی «مسیح بازمصلوب» اثری تاثیرگذار از نویسنده‌ی یونانی «نیکوس کازانتزاکیس» است. این کتاب در سال ۱۹۴۸ نوشته شده است و برای اولین بار در ایران در سال ۱۳۴۹ از زبان فرانسه به فارسی برگردانده شد.

خلاصه کتاب صوتی مسیح باز مصلوب:

داستان کتاب مربوط به تلاش یک جامعه‌ی روستایی برای برگزاری یک تعزیه‌ی هیجان‌انگیز در رابطه با سرگذشت عیسی مسیح است که جریان آن در یکی از روستاهای یونان و تحت حکومت عثمانی اتفاق می‌افتد. برای اجرای این نمایش، بزرگان روستا باید بازیگران را از بین روستاییان انتخاب کنند. «مانولیوس» چوپان که شخصیت اصلی داستان است،

برای ایفای نقش «مسیح» انتخاب می‌شود و به «یاناکوس» ساده و مهربان که بازرگان است و از طریق سفر به روستاهای دیگر، اجناس خود را می‌فروشد، نقش یکی از حواریون حضرت عیسی را می‌دهند.

«میشل» که فرزند رئیس دهکده است نیز در نقش یکی از حواریون عیسی مسیح و بنا بر تصمیمات، «کستاندیس» صاحب کافه‌ی روستا در نقش سومین نفر از حواریون حضرت مسیح انتخاب می‌شود.

در ادامه «پانایوتیس» که مردی خودشیفته و انتقام‌جو است، نقش یهودا و «کاترینا» ی بیوه نیز نقش مریم را تقبل می‌کنند؛ کاترینا به طور کلی فردی غیرقابل اعتماد است، اما در نهایت در کمال سخاوتمندی، زندگی‌اش را برای آن‌چه که به آن اعتقاد دارد می‌دهد. شخصیت‌های دیگری نیز انتخاب شده و قرار است که در نقش‌های دیگر به نمایش بپردازند.

 

همه‌ی شخصیت‌های منتخب یک سال فرصت دارند تا خود را آماده برای شرکت در مراسم موعود و یا همان تعزیه کنند. نکته‌ی جالب این کتاب آن‌جاست که تمامی این افراد ناخواسته در یک مسیر معنوی قرار می‌گیرند و هویت آن‌ها هم‌سو با نقشی که باید آن را اجرا کنند، متحول می‌شود؛ مانولیوس به صفات حضرت مسیح دست می‌یابد و پانایوتیس در نقش یهودا فرو می‌رود.


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 2645

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما