اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 38
  • بازدید دیروز : 1585
  • بازدید کل : 2893586

دانلود کتاب صوتی چگونه حافظه برتر داشته باشیم اثر روبرت توکه MP3


دانلود کتاب صوتی چگونه حافظه برتر داشته باشیم اثر روبرت توکه MP3

نوع فایل : صوتی ،قابل پخش در موبایل،تبلت،کامپیوتر و سایر دستگاه ها

زمان کل : 8 ساعت و 16 دقیقه

 

توضیحات کتاب صوتی

 

کتاب «چگونه حافظه برتر داشته باشیم»، نوشته پروفسور «روبرت توکه» است که به ‌صورت کاربردی و فراگیر، راه‌های افزایش قدرت حافظه را معرفی می‌کند.

خلاصه کتاب چگونه حافظه برتر داشته باشیم:

این کتاب در چهارده بخش تدوین ‌شده که روش جامعی برای بهبود عملکرد حافظه در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. روبرت توکه، نویسنده کتاب در بخش اول در تعریف حافظه می‌گوید:
«حافظه نوعی فعالیت ذهنی است که به ما امکان می‌دهد حالات خودآگاهی از قبیل لذات، دردها، تمایلات، خواسته‌ها، احساسات، دریافت‌های حسی، اندیشه‌ها و قضاوت‌ها را نگاه داشته و آن‌ها دوباره در ذهن خویش بازیابیم. حافظه امکان بازشناسی و مراجعه به گذشته را به ما می‌دهد.»
سپس به معرفی انواع حافظه می‌پردازد و شیوه کارکرد هر یک را تشریح می‌کند. شناخت چگونگی این فرایند به ما برای بهبود عملکرد، کمک شایانی خواهد کرد.
در بخش بعدی موانعی که ذهن برای حفظ و بازیابی اطلاعات در خود دارد را معرفی می‌کند و بیماری‌هایی که کار آیی حافظه را مختل می‌کند برمی‌شمرد. پس‌ازاین مرحله ویژگی‌های یک حافظه توانمند را با ذکر مثال‌هایی بیان می‌کند و سپس به تعریف بهداشت حافظه می‌پردازد.
در بخش بعدی ویتامین‌های لازم برای تقویت کار‌آیی عملکرد مغز را نام می‌برد و منابعی که می‌توان این مواد موردنیاز را از آن تامین کرد نام می‌برد. در این بخش، نویسنده رژیم‌های غذایی مناسب برای تقویت حافظه را معرفی می‌کند.

 


مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما