نویسنده: دانیل یانکلوویچ
مترجم: نبی سنبلی
تعداد صفحات: 187
معرفی کتاب
کتابی که اینک پیش رو دارید حاصل دو دهه تجربه عملی آقای دانیل یانکلوویچ در عرصه های اجتماعی و مدیریتی است. آقای یانکلوویچ از جمله دانشمندان علوم اجتماعی است که در دو دهه گذشته به بررسی روند تحولات در افکار و ارزش های عمومی در آمریکا اشتغال داشته و طی این مدت به عنوان عضو و یا رئیس هیئت مدیره شرکت های تجاری و سازمانهای غیرانتفاعی متعددی انجام وظیفه کرده است. نویسنده کتاب ماحصل تجربه فعالیت های خود را در غالب این کتاب گردآوری نموده است. وی در این کتاب آزموده های خود در چند سال گذشته را به رشته تحریر درآورده و به همین خاطر عمیقا به صحت آنها باور دارد. و بزرگترین مزیت کتاب نیز در همین امر نهفته است. چون آنچه وی مطرح می کند با موفقیت از بوته آزمودن بیرون آمده اند و صرفا مجموعه ای از فرضیات ناآزموده و پخته نیست. مطالب این کتاب در قالب سه بخش و چهارده فصل ارائه شده است.
بخش های کتاب عبارتند از:
بخش اول – میل به انجام گفتگو: چرا گفتگو ضروری است؟
بخش دوم – مهارت انجام گفتگو: استراتژی هایی برای انجام گفتگو
بخش سوم – کاربردهای وسیع تر گفتگو
مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان
برچسب های مهم