اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1305
  • بازدید دیروز : 1265
  • بازدید کل : 2904857

دانلود کتاب اعجاز گفتگو: چگونه مناقشه را به همکاری تبدیل کنیم؟ اثر دانیل یانکلوویچ PDF


دانلود کتاب اعجاز گفتگو: چگونه مناقشه را به همکاری تبدیل کنیم؟ اثر دانیل یانکلوویچ PDF

نویسنده: دانیل یانکلوویچ

مترجم: نبی سنبلی

تعداد صفحات: 187

 

معرفی کتاب

کتابی که اینک پیش رو دارید حاصل دو دهه تجربه عملی آقای دانیل یانکلوویچ در عرصه های اجتماعی و مدیریتی است. آقای یانکلوویچ از جمله دانشمندان علوم اجتماعی است که در دو دهه گذشته به بررسی روند تحولات در افکار و ارزش های عمومی در آمریکا اشتغال داشته و طی این مدت به عنوان عضو و یا رئیس هیئت مدیره شرکت های تجاری و سازمانهای غیرانتفاعی متعددی انجام وظیفه کرده است. نویسنده کتاب ماحصل تجربه فعالیت های خود را در غالب این کتاب گردآوری نموده است. وی در این کتاب آزموده های خود در چند سال گذشته را به رشته تحریر درآورده و به همین خاطر عمیقا به صحت آنها باور دارد. و بزرگترین مزیت کتاب نیز در همین امر نهفته است. چون آنچه وی مطرح می کند با موفقیت از بوته آزمودن بیرون آمده اند و صرفا مجموعه ای از فرضیات ناآزموده و پخته نیست. مطالب این کتاب در قالب سه بخش و چهارده فصل ارائه شده است.

بخش های کتاب عبارتند از:

بخش اول – میل به انجام گفتگو: چرا گفتگو ضروری است؟

بخش دوم – مهارت انجام گفتگو: استراتژی هایی برای انجام گفتگو

بخش سوم – کاربردهای وسیع تر گفتگو

 

 


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما