اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 776
  • بازدید دیروز : 1582
  • بازدید کل : 2896666

دانلود کتاب صوتی دختری با گوشواره مروارید نویسنده تريسی شواليه MP3


دانلود کتاب صوتی دختری با گوشواره مروارید نویسنده تريسی شواليه MP3

نوع فایل : صوتی ،قابل پخش در موبایل،تبلت،کامپیوتر و سایر دستگاه ها

زمان کل : 2 ساعت و 27 دقیقه

درباره کتاب دختری با گوشواره مروارید

دختری با گوشواره‌ی مروارید سال 1999 منتشر شد و نویسنده‌اش تریسی شوالیه را به شهرت رساند. خانم شوالیه سال 2000 برای این رمان برنده‌ی جایزه‌ی Barnes and Noble Discover شد.

تریسی شوالیه این رمان را از زبان گرت دختری نوشته است که به خدمتکاری در خانه‌ی نقاش هلندی، یوهانس ورمر می‌رود. این دختر یکی از کسانی است که این احتمال وجود دارد پرتره‌ی دختری با گوشواره مروارید متعلق به او باشد. خانم شوالیه از این موضوع به عنوان سوژه‌ی اصلی کتابش استفاده کرده است و داستانش را بر بستر واقعیت زندگی یوهانس ورمر پرورانده است.

تمام داستان در دلف، شهر محل اقامت نقاش و خانواده‌اش اتفاق می‌افتد. رمان جایی آغاز می‌شود که یوهانس ورمر و همسرش کاتارینا به خانه‌ی پدر و مادر گرت می‌آیند تا او را ببینند. آن‌ها به دنبال خدمتکاری برای خانه می‌گردند. پدر گرت کاشی سازی است که بر اثر حادثه‌ای بیناییش را از دست داده و از کار افتاده شده است. خانواده‌ی گرت در شرایط اقتصادی بسیار بدی به سر می‌برند، بنابراین تصمیم می‌گیرند دخترک 16 ساله به عنوان خدمتکار مشغول کار شود. گرت دختری مذهبی است و از اینکه باید به خانه‌ی کاتولیک‌ها برود احساس چندان خوشایندی ندارد. خانواده‌ی ورمر موافقت کرده‌اند او روزهای یکشنبه به خانه برگردد. در ادامه‌ی داستان گرت توجه ارباب را به خود جلب می‌کند و اجازه پیدا می‌کند کارگاه نقاشی ارباب را تمیز کند. از آنجایی که یوهانس ورمر اجازه‌ی ورود اعضای خانه به کارگاهش را نمی‌دهد این مسئله حساسیت برانگیز می‌شود. تا اینکه نقاش تصمیم می‌گیرد پرتره‌ی دخترک را نقاشی کند، او از گرت می‌خواهد گوشواره‌های مروارید همسرش را بیاویزد و به جای مدل بنشیند...

رمان دختری با گوشواره مروارید به بیش از 38 زبان ترجمه شده است و 5 میلیون نسخه از آن در سراسر جهان فروخته شده است.

یوهانس ورمر؛ نقاش هلندی

یوهانس ورمیر سال 1632 در شهر کوچک دِلف در هلند متولد شد. او یکی از نقاشان دوره‌ی باروک است که بیشتر نقاشی‌هایش روزمرگی‌های طبقه‌ی متوسط جامعه‌ی هلند را نشان می‌دهد. آنچه از آثار باقی مانده از او پیداست این است که بیشتر این نقاشی‌ها در اتاق کوچک خانه‌اش کشیده‌ شده‌اند. در بسیاری از این نقاشی‌ها مبلمان و لوازم یکسانی وجود دارد که به شکل‌های مختلفی چیده‌شده‌اند و حتی گاهی مدل نقاشی‌ها یکسانند. ورمر در طول زندگیش نقاش چندان پرکاری نبود و به همین دلیل هم وضع مالی مناسبی نداشت. تا کنون 34 نقاشی به ورمر نسبت داده شده است. معروف ترین اثر او دختری با گوشواره مروارید است، تابلوهای «دختر شیردوش»، «چشم انداز دلف»، «بانویی با گردنبند مروارید» و «مسیح در خانه‌ی مارتا و مریم» از دیگر آثار این نقاش هلندی است. یوهانس ورمر 15 دسامبر 1675 در چهل و سه سالگی در زادگاهش درگذشت.

نقاشی دختری با گوشواره مروارید

نقاشی دختری با گوشواره مروارید یکی ازآثار مهم تاریخ هنر هلند است که یوهانس ورمر بین سال‌های 1665 تا 1675 آن را خلق کرده است. این نقاشی کوچک که ابعادی معادل 39 در 44.5 سانتی‌متر دارد، اکنون در موزه‌ی مائوریتشیوس(mauritshuis) در لاهه نگه‌داری می‌شود. این نقاشی منبع الهام نویسندگان و هنرمندان زیادی در قرن‌های گذشته بوده است. تابلوی دختری با گوشواره‌های مروارید پرتره‌ی دختر جوانی است که موهایش را کاملا پوشانده و ابروهایش را تراشیده است و گوشواره‌ی مروارید بزرگی به گوش دارد. لباس و حجاب او برای قرن هفدهم هلند نامتعارف به نظر می‌رسد. این نقاشی با دیگر نقاشی‌های ورمر یک تفاوت اساسی دارد. در تمام نقاشی‌های یوهانس ورمر محیط پیرامون سوژه هم رسم شده است و مبلمان، پرده یا پنجره‌ای در تصویر به چشم می‌خورد. اما نقاشی دختری با گوشواره‌ی مروارید تنها نقشی از چهره‌ی زن جوانی در یک صفحه‌ی تاریک است. حدس‌های زیادی درباره‌ی هویت این دختر وجود دارد که هیچ کدام تایید نشده‌اند. بعضی از کارشناسان معتقدند یکی از دختران ورمر سوژه‌ی این نقاشی بوده است و دیگران می‌گویند او تصویر دختر خدمتکار خانه‌اش را نقاشی کرده است. تریسی شوالیه رمانش را براساس فرض دوم نوشته است.


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما